pacek miodowo-orzechowy z Zawoji

1. Data: 2005-02-02 18:46:13

Temat: pacek miodowo-orzechowy z Zawoji
Od: "paw" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

no własnie zna ktos może przepis na w/w placek. Najlepszy jaki jadłem
upieczono w cukierni Beskidzkiej w Zawoji (tak wynikało z etykietki).
Kupiłem go w supermarkecie we Wrocławiu. Był Super!!!!!

1. Data: 2005-02-03 07:35:49

Temat: Re: pacek miodowo-orzechowy z Zawoji
Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

paw wrote:
> no własnie zna ktos może przepis na w/w placek. Najlepszy jaki jadłem
> upieczono w cukierni Beskidzkiej w Zawoji (tak wynikało z etykietki).
> Kupiłem go w supermarkecie we Wrocławiu. Był Super!!!!!

Poproszę o szczegóły. Znam parę przepisów na ciasta z miodem i orzechami,
ale żaden nie ma Zawoi w nazwie ;).
Ania

jak długo wyrasta ciasto drożdżowe?help
krupnik - jakie przyprawy
Jak zrobic pyszne buraczki do obiadu ?POMOCY!
Utra Low Cook Temp - cd
Owoce morza - gdzie kupic w WAWIE