jak sie nazywa ta roslinka

21. Data: 2004-08-19 09:31:04

Temat: Re: jak sie nazywa ta roslinka
Od: "eltrin" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea"
> Wystarczy, ze zajrzysz do sklepu spozywczego - powinna dobrze kielkowac.
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea

Bpjea, dzięki.
Na proste rozwiązania czasami dłuuugo się wpada.
T.

22. Data: 2004-08-20 12:06:55

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"eltrin" <e...@n...pl> wrote in message

> Bpjea, dzięki.
> Na proste rozwiązania czasami dłuuugo się wpada.

:)
Ja w ten sposob zdobylem soczewice, ktorej duzy procent wykielkowal.
Soja wymaga moczenia przed siewem.
Ale wysiejesz ja w przyszlym roku?

Pozdrawiam,
Bpjea

23. Data: 2004-08-23 10:18:23

Od: "eltrin" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <
> Soja wymaga moczenia przed siewem.
> Ale wysiejesz ja w przyszlym roku?

Jest nadzieja, jak się tylko na nią gdzieś napatoczę, bo na razie w sklepach
o niej nie słyszeli.

Pozdrowienia
T.

24. Data: 2004-08-23 11:48:24

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

> Jest nadzieja, jak się tylko na nią gdzieś napatoczę, bo na razie w
sklepach
> o niej nie słyszeli.

Dziwne - widocznie nie do tego sklepu zajrzalas. Nie chce robic reklamy
tym sklepom ale z koniecznosci napisze, ze jest ona do kupienia w Tesco, w
L'Eclerc-u. Paczkuje ja firma Sante ale i pewnie Florpak czasem.
Nie wiem natomiast, czy soja dostepna w naszych sklepach nie jest
modyfikowana genetycznie.
Mozliwe, ze jest, bo pochodzi z USA. Soczewica dostepna w sprzedazy
sprowadzana jest z Kanady. Nie wiem, czy i jej czasem nie zmodyfikowali.
Jesli ktos ma jakies informacje dotyczace kwestii modyfikacji genetycznej
tych roslin w kontekscie ich dostepnosci w naszych sklepach, to niech sie
wypowie.

Pozdrawiam,
Bpjea

25. Data: 2004-08-23 12:17:54

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> wrote in message

> [...]
> tych roslin w kontekscie ich dostepnosci w naszych sklepach, to niech sie

A czy wolno GM do Unii sprowadzac?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

26. Data: 2004-08-23 16:59:00

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message

> A czy wolno GM do Unii sprowadzac?

O ile wiem, nie wolno ale w sklepach maja jeszcze zapewne stare zapasy.
Taka sama soje i soczewice kupowalem jeszcze przed wejsciem Polski do
unii.

Pozdrawiam,
Bpjea

plamy na orzechu
Zwalczanie wciornastkow bez chemii
Pennisetum americanum 'Purple Majesty'
Foila do oczka wodnego.
co kiedy wysiewac i temperatura kielkowania (szpinak nowozelandzki)