jak sie pozbyc biedronek?

1. Data: 2007-09-23 12:51:28

Temat: jak sie pozbyc biedronek?
Od: "Artur" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
wypowiedzialem wojne biedronkom, znacie jakies metody na wypedzenie
biedronek z domu? exterminacja przy pomocy odkurzacza jest niestety zbyt
tymczasowa

/pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

2. Data: 2007-09-23 13:43:45

Temat: Re: jak sie pozbyc biedronek?
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Artur" <z...@o...pl> wrote in message news:fd5ngh$du5$1@inews.gazeta.pl...
> witam,
> wypowiedzialem wojne biedronkom, znacie jakies metody na wypedzenie
> biedronek z domu? exterminacja przy pomocy odkurzacza jest niestety zbyt
> tymczasowa

Może gdybyś najpierw pozbył się mszycy z domowej roślinności, to biedronki
by sobie same poszły? Szkoda je tak odkurzaczem traktować. To pożyteczne
stworzonka.
Anka
PS. Rozumiem, że w nadmiarze mogą być uciążliwe:)

3. Data: 2007-09-23 14:21:54

Od: "Artur" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> stworzonka.
> Anka
> PS. Rozumiem, że w nadmiarze mogą być uciążliwe:)

obejzalem dokladnie domowa roslinnosc i mszycy nie stwierdzilem... wiec
czekam na inne rady zgube lub odwrot biedronek przynoszace ;)
zasadniczo nie mam nic przeciwko wszelkiemu stworzeniu pomieszkujacemu obok
mnie ale biedronki przesadzily ze swa iloscia... i na dodatek zagniezdzily
sie w obudowach rolet (z jasnego materialu) co sprawia, ze czasem sa
rozgniatane zostawiajac brzydkie plamy

/pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

4. Data: 2007-09-23 20:29:59

Temat: Re: Biedronek tak samo, jak zabek?
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

U mnie w bloku mieszkańcy eksterminuja nie Biedronki - bo blok za mały - ale Żabkę.
Żabka kole.
Żabka hałasuje.
Żabka przeszkadza.
Bo do Żabki ściągają pijaczki.
Żabka jak to Żabka, spragnionego napoi, głodnego nakarmi.
A jak juz nakarmi i napoi, to przecież nie przy Zabce się taki jeden z drugim lump
wypróżni, bo nie wypada, tylko w
klatce.
Tak, lumpy wolą klatkę od Żabki.
No i ta Żabka raz zamknięta, a raz otwarta.
JaC

5. Data: 2007-09-24 06:04:41

Od: "Artur" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
news:fd6ibv$ov1$1@news.wp.pl... U mnie w bloku mieszkańcy eksterminuja nie
> [...]
> drugim lump wypróżni, bo nie wypada, tylko w klatce.
> Tak, lumpy wolą klatkę od Żabki.
> No i ta Żabka raz zamknięta, a raz otwarta.

jak nie masz nic do powiedzenia w temacie watku to po co sie odzywasz? ani
mnie twoj problem interesuje ani bawi wiec idz wylewac zale na inna grupe
albo przynajmniej zaloz sobie nowy watek

/pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

6. Data: 2013-10-10 07:10:14

Od: c...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 23 września 2007 15:43:45 UTC+2 użytkownik miranka napisał:

> [...]
> stworzonka.
> Anka
> PS. Rozumiem, że w nadmiarze mogą być uciążliwe:)

tak chinska odmiana gryzaca jest bardzo potrzebna ludziom w mieszkaniach... ja
osobiscie nie jestem kwiatkolubna i nie mam ani jednego kwiatka w mieszkaniu a kiedy
otwieram okno to poprostu wsypuja sie do mieszkania nie dosc ze doprowadzaja kota do
obledu to jeszcze ten wybitnie nieprzyjemny odglos oderzania o meble ich chitynowych
pancerzykow... az mnie ciarki po plecach przechodza fuj! tez walcze z biedronkami ale
jeszcze nie znalazlam zadnego zlotego srodka... chyba zamontuje w oknach moskiteiery
;(

7. Data: 2013-10-11 16:32:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Oct 2013 22:10:14 -0700 (PDT), c...@g...com
napisał(a):

> tak chinska odmiana gryzaca jest bardzo potrzebna ludziom w mieszkaniach... ja
osobiscie nie jestem kwiatkolubna i nie mam ani jednego kwiatka w mieszkaniu

Widzę, ze najlepszym rozwiazaniem problemu będzie sprawienie sobie kilku...
kwiatków :-)

8. Data: 2013-10-11 17:30:18

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> [...]
> tez walcze z biedronkami ale jeszcze nie znalazlam zadnego zlotego
> srodka... chyba zamontuje w oknach moskiteiery ;(

zacznij chodować ptaki w domu albo pająki...

9. Data: 2013-10-15 00:30:47

Od: jg <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Oct 2013 17:30:18 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> zacznij chodować ptaki w domu albo pająki...

pajaki krzyzaki, z ktorymi mialem do czynienia nie gustowaly w
biedronkach...

--
jg

10. Data: 2013-10-15 16:03:12

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jg wrote:

> pajaki krzyzaki, z ktorymi mialem do czynienia nie gustowaly w
> biedronkach...

poszukaj większych.. :)

Jaka kosa/podkaszarka do sadu,ogrodu ?
Spoldzielnia: zaswiadczenie o samodzielnosci lokalu w procesie przygotowawczym...
czujniki do kotłów Viessmann
Kominek i podłoga - jak to połączyć !?
Kto ma SUPER pralkę?