jak sie pozbyc kretów ??

121. Data: 2014-07-14 15:56:42

Temat: Re: jak sie pozbyc kretów ??
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Tomasz (dwojga imion) napisał:

> Masz duzo szczescia jesli twoj internet dostarczany jest swiatlowodem.
> U mnie internet wraz z telefonem, od 20 lat przesylany jest cieniutkim
> zwyklym kablem o dlugosci 4,5 km od centrali. Na domiar zlego TPSA
> oswiadcza ze zednego nowego kabla na pewno nie zrobi bo i tak zaraz
> musialaby wydzierzawic go dowolnej innej fimie. Dowolna inna firma tez
> nie kwapi sie do inwestowania w kable. Na lacznosc w systemie LTE tez
> nie mam szans gdyz w mojej okolicy zaden operator nie ma dobrego zasiegu.
> Musze sie niestety zadowolic neostrada o szybkosci ponizej 1Mb/s.

Nie chodzi o moje szczęście. Nie mam swojego internetu (kiedyś miałem
niewielki kawałek, ale to dawne czasy). Wiem natomiast, że jak coś
zagości "na ogrodach", czyli w serwerach Usenetu, to do mnie przyleci
nie inaczej, jak światłowodem. Z wyjątkiem najbliższego mi kawałka
drutu o długości niecałych ośmiuset metrów. A ten światłowód długi
jest bardzo, i nawet glizda w największym znanym rozmiarze nie może
mu się równać.

> Pozdrowienia dla szybkich.
> Szczepan

Jarek

--
Staszek szybki jest.

122. Data: 2014-07-14 17:11:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Jul 2014 15:28:25 +0200, Tomasz napisał(a):

> Pozdrowienia dla szybkich.

Pociesz się - co za szybko, to niezdrowo, co nagle, to po diable itp :-)

123. Data: 2014-07-15 13:12:23

Od: Andrzej S <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-06 10:41, karolina pisze:
> juz mam ich dosyc. sa jakies dobre srodki ktore skutecznie ich odpedza ?

Oto moja maszyna do pogoni za kretem.

https://plus.google.com/100331692011656101486/posts/
NVNyATbSKEq

Na koncu rury jest wiatraczek komputerowy, w srodku kopcace
jakies wiechcie.

Analizujac miejsca, skad wychodzi albo nie wychodzi dym nabieramy
przeswiadczenia, ze miasto kreta jest bardzo zlozone i rozlegle
na kilkadziesiat m.

pozdr serd
--
A S

124. Data: 2014-07-15 16:24:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Jul 2014 13:12:23 +0200, Andrzej S napisał(a):

> [...]
>
> Analizujac miejsca, skad wychodzi albo nie wychodzi dym nabieramy
> przeswiadczenia, ze miasto kreta jest bardzo zlozone i rozlegle

Że też Ci się chce. Kup se kolejkę :-D

125. Data: 2014-07-15 19:58:54

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-09 00:03, Ikselka pisze:

> [...]
> znasz to może w porywach dwa metry miejskiego trawnika, ot i wszystko. Ty
> ani chybi z tych "szlachetnych", co to "ideowo, z zaangażowaniem i do
> upadłego" bronią Rospudy, jednak skwapliwie potem wracajac z manif do swej
> ciepłej miejskiej cywilizacji i wygody. Bo to przecież tak fajnie bronić
> natury, chcąc ją mieć nietkniętą na wypady, ale już mieszkać wśród niej i
> ponosić wszelkie tego konsekwencje - o, co to to nie, niech sobie ona
> będzie nietknięta i dziewicza, bo jak Ci się zachce tam wpaść na chwilę, no
> to trza jej bronić, przecież Ty tak kochasz zwierzątka i wszystko co

Ikselko, tu Ci przyznam rację, choć robię to bardzo rzadko :)
Z tym tylko zastrzeżeniem, że nie oceniałbym w ten sposób kolegi
Colliego, wszak w ogóle go nie znam. Natomiast bezmyślnych ekologów
opisałaś trafnie.

Ja, dla przykładu, nigdy nie zgodzę się aby pies mi do domu wchodził.
Pies może być ale na dworzu, a czasami w kojcu. Niektórzy znajomi
twierdzą, że jestem barbarzyńcą, ale są to głównie ludzie miastowi,
którzy o życiu wiejskim mają pojęcie niewielkie.

A jeśli chodzi o krety, to zwisają mi dorodnym kalafiorem. Jak wychodzą,
to kosiarką (traktorkiem) je rozgarniam i jest gites (w dechę). Nigdy
ich specjalnie nie tępiłem. Ale zauważyłem, że jak się często kosi, to i
kretowin nie widać. Chyba wypłaszają je wibracje od kosiarki i hałas.

Pozdrawiam,
MW

126. Data: 2014-07-15 20:00:12

Od: Jacek <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-15 13:12, Andrzej S pisze:

> [...]
>
> Analizujac miejsca, skad wychodzi albo nie wychodzi dym nabieramy
> przeswiadczenia, ze miasto kreta jest bardzo zlozone i rozlegle
A jak ze skutecznością?
U mnie spaliny z kosiarki, acetylen z karbidu, świece dymny "dedykowane"
się nie sprawdziły, do Cyklonu B nie mam dostępu ;-)
Jacek

127. Data: 2014-07-15 20:38:17

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Jacek napisał:

> U mnie spaliny z kosiarki, acetylen z karbidu, świece dymny
> "dedykowane" się nie sprawdziły, do Cyklonu B nie mam dostępu ;-)

Bo to teraz Uragan D2 się nazywa. Zmienili nazwę, ale produkują nadal.

Jarek

--
Wczoraj w klubie śmy wytłukli
Szwagier szyby, ja zaś wazon

128. Data: 2014-07-15 22:06:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Jul 2014 19:58:54 +0200, wolim napisał(a):

> [...]
> Z tym tylko zastrzeżeniem, że nie oceniałbym w ten sposób kolegi
> Colliego, wszak w ogóle go nie znam. Natomiast bezmyślnych ekologów

Tylko tak można.

> [...]
> twierdzą, że jestem barbarzyńcą, ale są to głównie ludzie miastowi,
> którzy o życiu wiejskim mają pojęcie niewielkie.

Akurat wchodzenie psa do domu uważam za potrzebne. Nie w sensie przebywania
kiedy mu się zachce, ale z uwagi na to, że pies jako stróż ma być dokładnie
obeznany ze wszystkim wewnątrz, tak jak na zewnątrz domu. Dlatego planowo
wpuszczam młdszego psa wieczorem do domu na pół godziny (stary już nie może
wejść na schody) - pies wie, że dostanie tu od razu smakołyk, co też się
zawsze dzieje, po czym robi obchód domu i wita się z kotami, zachowując się
bardzo grzecznie; po zrobieniu obchodu i zabawie z kotami kładzie się w
jednym ustalonym miejscu w przedpokoju na kocyku, który od początku jest
tylko jego. Po półgodzinie daję hasło do wyjścia (tzn na karmienie) - pies
spokojnie i chętnie wychodzi.

> A jeśli chodzi o krety, to zwisają mi dorodnym kalafiorem.

Mi też. No ale cóż mam zrobić, kiedy moje psy je lubią :-)

> Jak wychodzą,
> to kosiarką (traktorkiem) je rozgarniam i jest gites (w dechę). Nigdy
> ich specjalnie nie tępiłem.

Ja też nigdy.

> Ale zauważyłem, że jak się często kosi, to i
> kretowin nie widać. Chyba wypłaszają je wibracje od kosiarki i hałas.

My nie kosimy często, okresowo wcale (kiedy nie ma po prostu czasu), ale
krety na pewno nie lubią tętentu psich łap, bo duuuuży pies to duuuży
tętent :-))

> Pozdrawiam,

Wzajemnie :-)

129. Data: 2014-07-16 10:30:36

Od: Andrzej S <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-15 20:00, Jacek pisze:

NVNyATbSKEq

> A jak ze skutecznością?

Trudno powiedziec. Mieszkam na odludziu, kret ma dokad pójsc. Mysle
ze ich Panstwo nie koliduje z moja Ziemia i tylko co jakis czas
którys mlody, ostry egzemplarz próbuje dalekiej wyprawy. Uwazam,
ze odymianie ani im, ani mi nie zaszkodzi i bardziej przypomina o
koniecznosci respektowania granic.

Poza tym to ciekawe, któredy wyjdzie dym.
pozdro
--
A S

130. Data: 2014-07-16 11:40:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Jul 2014 10:30:36 +0200, Andrzej S napisał(a):

> Poza tym to ciekawe, któredy wyjdzie dym.

Tylko karbidu nie stosuj, bo jak Ci dym wyjdzie spod podmurówki domu, to
Twoja ciekawość moze się okazać kosztowna ;-PPP

Czereśnie z gąsinnicą
Coś gryzie moje śliwki
Kosiarka - silnik dymi
Kosiarka - silnik dymi