jak tak sobie troche grupe poczytam...

1. Data: 2006-11-27 11:12:47

Temat: jak tak sobie troche grupe poczytam...
Od: "ewa" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

to nowa "ogrodnicza krew" we mnie zaczyna krążyc. Kupiłam sobie 6 ogników i
własnie nasadzam - od razu w ogrodzie robi się weselej :-))).

pozdrawiam nasadzeniowo ;)

ewa

2. Data: 2006-11-27 13:18:32

Temat: Re: jak tak sobie troche grupe poczytam...
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

ewa wrote:
> to nowa "ogrodnicza krew" we mnie zaczyna krążyc. Kupiłam sobie 6 ogników i
> własnie nasadzam - od razu w ogrodzie robi się weselej :-))).

Na co nasadzasz? A może po prostu sadzisz?

> pozdrawiam nasadzeniowo ;)

Pozdrawiam lingwistycznie,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2006-11-27 13:53:34

Od: "ewa" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz"

> Na co nasadzasz? A może po prostu sadzisz?

chyba nasadzam na ziemię kompostową, którą najpierw do dołków wsypuję ;-)
Ale tak swoją droga to chyba tu "na grupie" podłapałam to "nasadzanie",
"nasadzenia", bo nigdy tego dawniej nie używałam.
Chyba że gdzieś na jakichś stronach ogrodniczych niedawno wyczytałam i się
zakonotowało w łebku ;-)P
--
ewa

4. Data: 2006-11-27 17:41:15

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa"

> Ale tak swoją droga to chyba tu "na grupie" podłapałam to "nasadzanie",
> "nasadzenia", bo nigdy tego dawniej nie używałam.

Ja też używam tego określenia do nowych kompozycji gruntowych
szczególnie gdy chodzi o duże połacie.

Serdecznie Miłka

5. Data: 2006-11-28 03:01:38

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...] Kupiłam sobie 6 ogników i
> własnie nasadzam - od razu w ogrodzie robi się weselej :-))).

Nawet jesli nie weselej by mialo byc to zawsze ciasniej :)

Pozdrawiam,
Bpjea

6. Data: 2006-11-28 08:50:43

Od: "Halina Eisner" <h...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> napisał w wiadomości

> Nawet jesli nie weselej by mialo byc to zawsze ciasniej :)
O właśnie, i o to chodzi ;)

Pozdrawiam,
H., ze świeżo nasadzonymi trzema suchymi badylkami, mającymi być pigwowcem
'Nicoline' :)

7. Data: 2006-11-28 22:14:12

Od: "ewa" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea"

> Nawet jesli nie weselej by mialo byc to zawsze ciasniej :)

mam jeszcze dużo miejsca, mam jeszcze dużo miejsca :-)PPP

--
ewa

Miscanty z nasion?
Do panów sadowników.
grusza
Re: oxalis(szczawik zajęczy lub ozdobny)
Acer circinatum