jak to jest ?

1. Data: 2003-04-23 08:09:05

Temat: Re: jak to jest ?
Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

jw <m...@t...pl>
news:008c01c3096e$42b7cc20$9bc0add5@Elwira:

> A propos: czy jest na to jakieś lekarstwo? :)))

Lubczyk? :)))

P.

1. Data: 2003-04-23 08:13:05

Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

KACPER wrote:
[..]
> innymi, a zwiazek by mi to ograniczyl". Czy takie slowa z ust kobiety to po
> prostu subtelny sposob na wyrazenie zwyklego "spierdalaj" czy rzeczywiscie
> taki stan istnieje w psychice kobiety ?

Bez wątpienia znaczy to, że nie pociągasz jej.

pozdrawiam
Arek

1. Data: 2003-04-23 08:22:33

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

KACPER:
> ... Czy takie slowa z ust kobiety to po prostu subtelny sposob
> na wyrazenie zwyklego "spierdalaj"...

To znacza doslownie: jestes troche zbyt tepy aby liczyc sie
w taki sposob dla mnie. Niestety.

> dzieki za odpowiedzi..

Prosze. :)

Czarek

1. Data: 2003-04-23 08:27:29

Od: "KACPER" <kacper@no_spam.hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To znacza doslownie: jestes troche zbyt tepy aby liczyc sie
> w taki sposob dla mnie. Niestety.

coz....chyba brakowalo mi takich slow otuchy ;-)

KACPER
see how I look:
howuser&userid=2346720

1. Data: 2003-04-23 08:28:55

Od: "Kropeczka" <U...@p...xo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jw" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]

[cut]
> tego wykrzesac. Wbrew rozsądkowi który mówi mi "byłoby ci z nim jak w
> niebie" :) zazwyczaj czuję największy pociąg do osobników najmniej
> podejrzanych o chęć zapewnienia mi nieba na ziemi :))

hehe, mam to samo ;) a co najlepsze zasadniczo o tym wiem, a potem się
dziwię, że niestety, nieba na ziemi nie będzie. Po czym wplątuję się w to
samo...

> A propos: czy jest na to jakieś lekarstwo? :)))

tez chciałabym znaleźć :)

Kropeczka

1. Data: 2003-04-23 08:40:54

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

KACPER:
> coz....chyba brakowalo mi takich slow otuchy ;-)

Kiedys tez tak mialem jak ta pani: potrzeba pewnego ~poznawania
ludzi byla silniejsza od pewnej ~niecheci pojawiajacej sie w zbyt
bliskim kontakcie ze znaczna ich czescia.
W efekcie: zamiast powiedziec komus np 'nie jestes az tak fajna
jak se pewnie wyobrazasz' zdarzalo sie ze mowilem cos bardzo
podobnego do tego o czym pisales.

Wiekszosc z takich osob byla niestety zbyt tepa aby sama wpasc
na to ze nie chodzi mi o nic 'wielkiego'. ;)

Jedno jest pewne: ona jest znacznie bystrzejsza, madrzejsza
i delikatniejsza od Ciebie, a Ty jestes ~marzycielem. :)

Pytales, wiec teraz wiesz. :)))

Czarek

1. Data: 2003-04-23 08:49:07

Od: m...@t...pl (jw) szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki:
> Lubczyk? :)))
>
> P.

Dziękuję, wypróbuję niezawodnie ;) na obecnie będącym "na rzeczy" księciu na
białym koniu, majacym wszelkie zadatki na długoletniego cudownego partnera,
w którym jednakowoż ni cholery zakochać się nie mogę.
Swoją drogą miło byłoby gdyby jednak w końcu się udało :)

1. Data: 2003-04-23 09:06:40

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam Was,
> Mam pytanko dotyczace stosunkow miedzy mezczyzna a kobieta.
> Czy uwierzylibyscie kobiecie w slowa typu: "jestes bardzo fajny i nie chce
> Cie stracic jako kumpla ale teraz nie chce miec faceta bo jestem narazie
> sama i jest mi tak dobrze. Chce poznawac nowych ludzi, spotykac sie z
> innymi, a zwiazek by mi to ograniczyl". Czy takie slowa z ust kobiety to po
> prostu subtelny sposob na wyrazenie zwyklego "spierdalaj" czy rzeczywiscie
> [...]
howuser&userid=2346720

jeśli ci na niej naprawdę zależy, to pukaj aż do skutku ;)
musisz ją tak skołować, żeby myślała, że innych facetów nie ma na
świecie - tylko Ty.
znasz ten dowcip o kurze której po narysowaniu wokół niej koła (patykiem
na piasku) - zakręciło się w głowie, bo nie wiedziała gdzie jest koniec?

PS. kobiety zwykle robią z nami to samo, lecz inaczej się to nazywa np.
wsadzić pod pantofel, owinąć wokół palca... itd.

:-)
ksRobak
autor pfTC
pl.sci.filozofia

1. Data: 2003-04-23 09:12:17

Od: m...@t...pl (jw) szukaj wiadomości tego autora

Kropeczka:
> hehe, mam to samo ;) a co najlepsze zasadniczo o tym wiem, a potem się
> dziwię, że niestety, nieba na ziemi nie będzie. Po czym wplątuję się w to
> samo...

skąd znasz mój zyciorys kobieto??? :DDD

pozdrawiam towarzyszkę niedoli. a moze doli: czy tak nie jest ciekawiej? ;)

1. Data: 2003-04-23 09:39:20

Od: "Kropeczka" <U...@p...xo.pl> szukaj wiadomości tego autora

> skąd znasz mój zyciorys kobieto??? :DDD
>
> pozdrawiam towarzyszkę niedoli. a moze doli: czy tak nie jest ciekawiej?
;)

hehe, szczerze powiem, ze niestety - tak jest ciekawiej - moze dlatego się w
to wplątujemy?
Chociaz w moim przypadku odkryłam niektóre powody, dlaczego wlasnie tak
robię a nie inaczej - co nie znaczy, ze przestanę tak robic, hehe :)

Kropeczka

Czy powinien, powinna przyjac kwiaty...
jeszcze dwa slowa o PLONK-ach
POLSKA;D w realu;D