jak usunąć zapach z lodówki

1. Data: 2003-10-04 03:39:58

Temat: jak usunąć zapach z lodówki
Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

W czasie kilkudniowej nieobecności, w upały, wysiadły korki i zepsuło się
całkowicie mięso w lodówce ( aż z niej wypłynął płyn na podłogę).;-
straszliwy smród :(. Próbowałem usunąć różnymi detergentami, cifem , wodą z
octem itp- smród jest wciąż straszny, a lodówki szkoda, bo nowa:(.
Czy ktoś ma na to jakiś patent.?
--
przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, usuń z moejego adresu e-mailowego
zwrot;"@niechcespamu"

1. Data: 2003-10-04 17:26:53

Temat: Re: jak usunąć zapach z lodówki
Od: "" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktoś ma na to jakiś patent.?
> --
> przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, usuń z moejego adresu e-mailowego

Witam. Zaparzyć mocną kawę i wstawić do lodówki, powtórzyć kilka razy ten
zabieg, ale jeżeli ta śmierdząca woda naleciała przez szpary do wnętrza, to
niewiele pomoże.Pzdr.

1. Data: 2003-10-06 06:34:12

Od: "Jaca" <jacaban@[nospam]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

troche octu na szmatke, przemyc lodowke, mozna rowniez postawic troche octu
w szklance w koncie lodowki :-0

nie wiem jak to dziala ale u mnie pomoglo

pozdr
JACA

Dulux - pastelowa brzoskwinia
meble kuchenne