meble kuchenne

1. Data: 2003-10-03 15:00:03

Temat: meble kuchenne
Od: izabela <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy grupowicze,

zamawiał z Was ktoś meble z Atlasu - nikt z moich znajomych nie ma , nie
wiem jacy oni sa pod wzgledem wykonawstwa? :rolleyes: Pomóżcie

--
Archiwum grupy --- pl.rec.dom ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

1. Data: 2003-10-07 07:00:16

Temat: Re: meble kuchenne
Od: "Marudzik" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam już w drugiej kuchni meble Atlas i jestem bardzo zadowolona. Nie wiem
czy chodzi Ci o jakość mebli, czy montaż (montaż zleciłam innej firmie).
Mebelki są bardzo estetyczne, dobrze wykonane, trwałe, nawet moi montażyści
(nie z Atlasa, ale z innej dobrej firmy meblowej) chwalili, że taka dobra
jakość frontów fornirowanych, tych z MDF lakierowanego zresztą też. W
międzyczasie korzystałam z kuchni wykonanej rzemieślniczo (też zabudowa na
zamówienie) i po tym doświadczeniu postanowiłam, że w nowym mieszkaniu
będzie Atlas - i już jest :). Różnica polegała głównie na jakości korpusów
(zaczęły rozklejać się pod wpływem wilgoci i ciepła) oraz innych "detali"
(brak jednolitego cokołu i regulowanych nóżek, w efekcie krzywa zabudowa), w
kuchni rzemieślniczej mieliśmy kupione też tańsze fronty (MDF folia).
Różnica w cenie przy podobnej wielkości zabudowy była niewielka, a w jakości
przepaść... No, ale może z tym rzemieślnikiem mieliśmy pecha :(.
Marudzik

Lustro z półkami, gdzie w Krakowie ?
SPRZEDAM BIURKO!!!
jaka lodówka???