jaka lodówka???

1. Data: 2003-10-03 09:14:10

Temat: jaka lodówka???
Od: "michal" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

witam
zamierzam kupic lodówke (z zamrażarnikiem na dole) gdzies 160wysoka
60szeroka jakiej firmy lodóweczke polecacie (jaka firma jest najlepsza - tzn
b. dobra?)

pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz
michal

1. Data: 2003-10-03 09:51:35

Temat: Re: jaka lodówka???
Od: Radek <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik michal napisał:
> [...]
> zamierzam kupic lodówke (z zamrażarnikiem na dole) gdzies 160wysoka
> 60szeroka jakiej firmy lodóweczke polecacie (jaka firma jest najlepsza - tzn

ja mam liebherr od ok. 1,5 roku (co prawda 180cm, ale pewnie są
mniejsze). Jestem bardzo zadowolony

1. Data: 2003-10-03 12:06:05

Od: "zaz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie no chlopie nie masz trudnego wyboru.
Ja stalem prze dnim okolo 4 miesiace temu a to dlatego ze cos nie cos
slyszalem o tej amice. W moich przypuszczeniach potwierdzil mnie moj brat-
Amica chodzi glosno szczegolnie przy odszranianiu. Fakt jest estetyczna
ale...
Jeszcze jedno - nie wierz do konca klasom energetycznym. Wsztstko zalezy od
temperatrury w jakiej dokonano badan. W polsce jest to dalej nie
znormalizowane.
Wynik byl jeden - kupilem Siemensa i o dziwo tego samego nad ktorym Ty ie
zastanawiasz. Nie mam jak do tej pory problemu. C\Pracuje cichutko, PRZY
ODSZRANIANIU SLYCHAC LEKKIE BRZECZENIE ALE NIE UZIAZLIWE>
Naprawde polecam tego siemensa. Warto wydac pare groszy wiecej
Pozdrawiam zaz

ps. Nie jestem dealerem bosha czy siemensa takze co zrobisz z moja opinia to
Twoj biznes

1. Data: 2003-10-03 17:35:33

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ODSZRANIANIU SLYCHAC LEKKIE BRZECZENIE ALE NIE UZIAZLIWE>
> Naprawde polecam tego siemensa. Warto wydac pare groszy wiecej

A konkretnie jaki model Siemesa (jakie gabaryty i jaka cena)?

pzdr.
Misiek

1. Data: 2003-10-03 18:51:37

Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zaz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wynik byl jeden - kupilem Siemensa i o dziwo tego samego nad ktorym Ty ie
> zastanawiasz.

Prorok jakis czy co :-))

Karol

1. Data: 2003-10-03 20:34:12

Od: "Profil1" <b...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prorok jakis czy co :-))
>
> Karol

to odpowiedź na moje pytanie odnośnie lodówek z przed 2 dni :((

1. Data: 2003-10-03 21:11:43

Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <b...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

Ty
> ie

> to odpowiedź na moje pytanie odnośnie lodówek z przed 2 dni :((

Ale nie w tym wątku :-))

Karol

Kuchenka mikrofalowa - warto ???
Jak wykończyć kąty w łazience?
oddam ZA DARMO drzwi
Freski w sypialni :-)
Wanna z hydromasażem, podświetlana, nowa