Kuchenka mikrofalowa - warto ???

1. Data: 2003-10-03 06:59:58

Temat: Kuchenka mikrofalowa - warto ???
Od: "/// Kaszpir ///" <u...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

W sieci Domar pojawiła się w "promocji" kuchenka mikrofalowa firmy Optimum z
grillem kwarcowym 23L (sterowanie elektroniczne) za 399 zł ...

Cena bardzo zachęcająca . Firma jest mi wogóle nie znana.

Z tego co się dowiadywałem większośc kuchenek mikrofalowych i tak prawde
mówiąc jest budowana na podzespołach pochodzących od jednej lub dwóch firm
(chyba jest to LG czy tez samung).

Czy uważacie że warto kupić taką mikrofalę czy jednak trochę dopłacić i
kupić nawet mniejszą 18L - 19L ale kuchenke bardzije znanej marki
(Daewoo,Samsung) ?

Licze na Waszą pomoc

/// Kaszpir ///

1. Data: 2003-10-03 08:12:07

Temat: Re: Kuchenka mikrofalowa - warto ???
Od: "barney" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam !
>
> W sieci Domar pojawiła się w "promocji" kuchenka mikrofalowa firmy Optimum z
> grillem kwarcowym 23L (sterowanie elektroniczne) za 399 zł ...

Czesc
Dwa tygodnnie temu kupilismy taka kuchnie do firmy.
Dziala jak trzeba, jest spora, ladna (czarna), i tania, same zalety.
Przez ten czas dosyc intensywnie uzywa jej kilkanascie osob i generalnie wszyscy
sa zadowoleni.
Co jest w srodku nie wiem ale nie wydaje mi sie zeby bylo tam cos co moze sie
popsuc.
pozdr
Mariusz

1. Data: 2003-10-03 09:49:57

Od: "Yenefer" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sieci Domar pojawiła się w "promocji" kuchenka mikrofalowa firmy Optimum
> grillem kwarcowym 23L (sterowanie elektroniczne) za 399 zł ...

Gdzies czytalam iz optimum jest marka powstala specjalnie dla sieci
okreslonych marketow i nie jest firma sama w sobie tylko produktem jakiejs
innej firmy. Jesli chcesz mozesz probowac sprawdzic te informacje np na
opakowaniu. Moze sie okazac iz producent jest bardziej znany niz marka :)
Aczkolwiek za ta cene mozesz juz kupic kuchenki znanych firm...

1. Data: 2003-10-03 10:58:32

Od: "/// Kaszpir ///" <u...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> opakowaniu. Moze sie okazac iz producent jest bardziej znany niz marka :)
> Aczkolwiek za ta cene mozesz juz kupic kuchenki znanych firm...

Chyba masz rację. Jest to chyba produkt szweckiej firmy Exido. Ale w 100%
nie jestem pewien. Tak czy owak firma i tak nic mi nie mówi :)

Nie wiem co w zblizonej cenie (lub trochę drożej) można kupić o zbliżonyc
parametrach (fajnie by było jakby to było 23L , choć może być w
ostateczności 19-20L) no i miało grill kwarcowy ..
Szukałem i niestety większośc tańszych kuchenek ma zwykly grill a nie
kwarcowy ...

A może Ty coś polecisz , nie drogiego a dobrej znanej marki z gillem
kwarcowym ...

1. Data: 2003-10-03 11:42:35

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukałem i niestety większośc tańszych kuchenek ma zwykly grill a nie
> kwarcowy ...

To kwarcowy jest lepszy ? Dlaczego ?

MarcinP

1. Data: 2003-10-03 12:40:35

Od: "/// Kaszpir ///" <u...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To kwarcowy jest lepszy ? Dlaczego ?

Z tego co sie dowiedziałem to :

- szybszy (szybciej się nagrzewa) , więc i ekonimiczniejszy
- łatwiejszy do utrzymania czystości
- zajmuje mniej miejsca w mikrofali

Jak wykończyć kąty w łazience?
oddam ZA DARMO drzwi
Freski w sypialni :-)
Wanna z hydromasażem, podświetlana, nowa
kupilem Wodnika