Dulux - pastelowa brzoskwinia

1. Data: 2003-10-03 19:35:10

Temat: Dulux - pastelowa brzoskwinia
Od: "" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos kto malowal sciany Duluxem (Kolory Swiata), pastelowa brzoskwinia
podzieli sie ze mna spostrzezeniami na temat koncowego koloru na scianach?
Czy rozni sie od tego z katalogu (broszurka) Duluxa, a jesli tak, to w ktora
strone i o ile?

Dziekuje i pozdrawiam
Jacek

1. Data: 2003-10-03 20:11:26

Temat: Re: Dulux - pastelowa brzoskwinia
Od: "RakS" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Troche sie rozni.
Sa bardziej intensywne.
Ja dodawalem jeszcze bialej farby (tez Dulux) (tak 1/3 zawartosci koloru).

1. Data: 2003-10-03 20:40:08

Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podzieli sie ze mna spostrzezeniami na temat koncowego koloru na scianach?
> Czy rozni sie od tego z katalogu (broszurka) Duluxa, a jesli tak, to w

ja malowałam też Kolorami świata, (innym odcieniem) Wydawało mi sie że
wyszedł bardziej intensywny i ciemniejszy niż miał być, ale po przyłożeniu
próbki okazało się że różnicy prawie nie ma. Po prostu na małej próbce jest
trochę inny efekt niż na ścianie - warto kupić próbnik i posmarować kawałek
ściany

dodo

1. Data: 2003-10-06 05:41:10

Od: "Sebastian \(POCZTA - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> trochę inny efekt niż na ścianie - warto kupić próbnik i posmarować

Dokładnie, ja malowałem różnymi kolorami (nie tylko Dulux-em) i wszystkie
wychodzą jak na kolorniku, ale w rzeczywistości sprawiają wrażenie
intensywnych (i ciemniejszych). Poprostu takie jest wrażenie człowieka, im
większa powierzchnia pomalowana takim samym kolorem to wydaje się
ciemniejszy. Jak chce się lepiej sprawdzić efekt końcowy to należy kupić
takie małe próbki (starczają chyba na ok. 0.5-1m2). Wybieraliśmy kiedyś z
żoną kolor miodowy, ale po pierwszych doświadczeniach, zdecydowaliśmy się na
mieszalnikowy o powiedzmy o ton jaśniejszy, a przed samym kupnem jeszcze
zmieniliśmy o następny ton jaśniejszy i ... wyszedł taki jak chcieliśmy :-)

Pozdrawiam.

1. Data: 2003-10-06 07:26:06

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

mamadodo wrote:

> [...]
> próbki okazało się że różnicy prawie nie ma. Po prostu na małej próbce
> jest trochę inny efekt niż na ścianie - warto kupić próbnik i posmarować

Potwierdzam. te same wrażenia. Najlepiej kupić próbnik i pomalować jakiś 1m2
--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

1. Data: 2003-10-12 11:36:44

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Kwiatkowski" <m...@p...com> napisał w
wiadomości news:blr68l$msl$7@news.onet.pl...

> Potwierdzam. te same wrażenia. Najlepiej kupić próbnik i pomalować jakiś
1m2

Dobrze jest tez maznac w kilku miejscach o roznym oswietleniu.
Ja chcialam miec w sypialni kolor pastelowy mietowy. Ten ktory wybralam
najpierw byl mietowy, owszem, ale przy oknie. W glebi pokoju zrobila sie z
niego intensywna ciemna zielen :-(
O ton jasniejsza jest OK.

Pozdrawiam
ISIA