jak wysuszyć orzechy włoskie?

1. Data: 2004-10-07 18:41:47

Temat: jak wysuszyć orzechy włoskie?
Od: "zf71" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam kosz włoskich orzechów - wielkich, wspaniałych. Niestety są jeszcze
mokre a nie chciałabym ich zmarnować przez niewłaściwe suszenie.
Nie mam żadnego pieca (kaflowego, węglowego itp).
Zastanawiam się czy nie można by jakoś wysuszyć ich w piekarniku z
termoobiegiem. Tylko w jakiej temperaturze i czy to ma jakiś sens? Nie chcę
ich przecież od razu upiec ;)
A może wystarczy je tylko przekładać żeby miały dostęp powietrza?
Czy ktoś ma może jakiś ciekawy sposób?

Pozdrawiam
Zosia

1. Data: 2004-10-07 18:42:56

Temat: Re: jak wysuszyć orzechy włoskie?
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zf71" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
chcę
> ich przecież od razu upiec ;)
> A może wystarczy je tylko przekładać żeby miały dostęp powietrza?

Bardzo ciekawy - na papierze koło kaloryfera ;)
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-10-07 18:55:20

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Gusiek wrote:
> Użytkownik "zf71" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> chcę

> Bardzo ciekawy - na papierze koło kaloryfera ;)
> Pozdrawiam, Agata

Koniecznie rozlozone jedna warstwa !!!

Kot juz nauczony

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-10-07 19:03:15

Od: "Ania z Zielonego Wzgórza" <Y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zf71" <z...@g...pl> wrote in message
> [...]
chcę
> ich przecież od razu upiec ;)
> A może wystarczy je tylko przekładać żeby miały dostęp powietrza?

Mozna tez powkladac do takiego siatkowego worka jak na ziemniaki i w piekne
sloneczne dni wynosic na sloneczko :), na noc chowac w cieple miejsce w
domu.
Co roku tak susze i zawsze sa super.

Pozdrawiam
Anka

1. Data: 2004-10-08 05:57:55

Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja rozsypuję jedną warstwę na blachę do ciasta i stawiam na kaloryferze.

Krystyna

1. Data: 2004-10-08 08:21:07

Od: "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mokre a nie chciałabym ich zmarnować przez niewłaściwe suszenie.
> Nie mam żadnego pieca (kaflowego, węglowego itp).

Najlepsze jest powietrze :)
Na dwor na czyms rozsypywac jedna warstwa i tak pare dnui i beda ladnie
wysuszone.

A inny sposob to na strych na siatke i niech schna :))

Mniam zima beda pyszniutkie i suchutkie :))

AJA

jak to jest z ta kofeina w kawie?
czym zastapic rum ?
Farsz do pieczonych pierogów - jakies pomysły?
pizza + mleko?
Kurczak