jaka moc mikrofali

1. Data: 2014-03-24 20:37:54

Temat: jaka moc mikrofali
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej.
Zastanawiam się nad kupnem mikrofalówki.
Wszystkie mają podobne funkcje.
A mnie interesuje jaka moc jest rozsądna?
Starczy 700 W, czy 1200 W? A może coś pośredniego?

Pozdrawiam Krycha

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

2. Data: 2014-03-24 20:56:58

Temat: Re: jaka moc mikrofali
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Mon, 24 Mar 2014 20:37:54 +0100 osobnik zwany Krycha
napisał:

> Hej.
> Zastanawiam się nad kupnem mikrofalówki. Wszystkie mają podobne funkcje.
> A mnie interesuje jaka moc jest rozsądna? Starczy 700 W, czy 1200 W? A
> może coś pośredniego?

używam takiej co ma standardowe ustawienie na 600W i nigdy jeszcze nie
użyłem innego. Do podgrzewania, bo w sumie do niczego więcej nie używam,
w zupełności wystarczy.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

3. Data: 2014-03-24 21:40:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Mar 2014 19:56:58 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> używam takiej co ma standardowe ustawienie na 600W i nigdy jeszcze nie
> użyłem innego. Do podgrzewania, bo w sumie do niczego więcej nie używam,
> w zupełności wystarczy.

Ano. A generalnie to jak najdalej od tego.

4. Data: 2014-03-24 23:02:38

Od: "artustas" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> użyłem innego. Do podgrzewania, bo w sumie do niczego więcej nie używam,
> w zupełności wystarczy.

Ano. A generalnie to jak najdalej od tego.

Potwierdzam, ten "kuchenny" pomagier, zawalidroga, nadaje się tylko do
podgrzewania, nawet nie wszystkiego ...
Moc nie ma znaczenia, najwyżej można dłużej mikrofalować :)

5. Data: 2014-03-24 23:06:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-24 23:02, artustas pisze:

> Ano. A generalnie to jak najdalej od tego.

> Potwierdzam, ten "kuchenny" pomagier, zawalidroga, nadaje się tylko do
> podgrzewania, nawet nie wszystkiego ...

Można jeszcze pop corn zrobić.

Ewa

6. Data: 2014-03-24 23:21:46

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-24 23:02, artustas pisze:

(...)
> Potwierdzam, ten "kuchenny" pomagier, zawalidroga, nadaje się tylko do
> podgrzewania, nawet nie wszystkiego ...
> Moc nie ma znaczenia, najwyżej można dłużej mikrofalować :)

I właśnie, chodzi mi o podgrzewanie.

Krycha.

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

7. Data: 2014-03-24 23:28:03

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-24 23:21, Krycha pisze:

> I właśnie, chodzi mi o podgrzewanie.

U mnie w pracy jest ustawione defaultowo na 800W.
W domu wystarcza mi defrost ;) No chyba, że ciasto z mikrofali robię, to
wtedy na maksie (1200).

8. Data: 2014-03-25 00:06:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Mar 2014 23:02:38 +0100, artustas napisał(a):

> Ano. A generalnie to jak najdalej od tego.

> Potwierdzam,

http://www.eioba.pl/a/21il/kuchenki-mikrofalowe-prec
z-z-naszych-kuchni-jednak-nie-tylko-o-tym-art
http://wolnemedia.net/zdrowie/zagrozenia-wynikajace-
z-uzywania-kuchenek-mikrofalowych/

itp.

9. Data: 2014-03-25 10:21:16

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Tue, 25 Mar 2014 00:06:39 +0100 osobnik zwany Ikselka
napisał:

> http://www.eioba.pl/a/21il/kuchenki-mikrofalowe-prec
> [...]
ROTFL. Daruj sobie takie pseudonaukowe wypociny na poziomie przedszkola

10. Data: 2014-03-25 17:43:27

Od: "sunny" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"masti" <g...@t...hell> schrieb im Newsbeitrag

z-z-naszych-kuchni-
> jednak-nie-tylko-o-tym-art
z-uzywania-kuchenek-
> mikrofalowych/
>>
> ROTFL. Daruj sobie takie pseudonaukowe wypociny na poziomie przedszkola

Nie obrażaj przedszkolaków. Są na pewno mądrzejsi od niejakiej Ikselki....

Zapasy wojenne...
Natura leczy nas sama.
Stokrocie, to Twoje?
Maszynki do makaronu...