Zapasy wojenne...

1. Data: 2014-03-22 12:33:05

Temat: Zapasy wojenne...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...na czarną godzinę zrobione?

I nie mówię o działaniach wojennych (bo wtedy ratuj się kto i jak moze,
będzie co Bóg da), ale o zamieszkach lub zaburzeniach w funkcjonowaniu
sieci - choćby tylko kiedy wyłączą prąd, wodę, gaz i telekomunikację,
padnie miasto i warto mieć na tę okoliczność latarki, baterie, radyjko na
baterie (informacja), zegarek mechaniczny, świece/tealighty do oświetlenia,
zapalniczki/zapałki, gaz w butli plus kuchenkę, zapas suchego prowiantu i
wody pitnej choć na tydzień (2-3 l dziennie na osobę), najlepiej na
miesiąc... opatrunki, czystą odzież (brak wody?)

Szczególnie uczulam rodziców małych dzieci!

2. Data: 2014-03-22 12:54:34

Temat: Re: Zapasy wojenne...
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miesiąc... opatrunki, czystą odzież (brak wody?)
>
> Szczególnie uczulam rodziców małych dzieci!

NTG -> pl.sci.medycyna

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

3. Data: 2014-03-22 15:07:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Mar 2014 12:33:05 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> miesiąc... opatrunki, czystą odzież (brak wody?)
>
> Szczególnie uczulam rodziców małych dzieci!

Jeżeli mamy odpowiednie (=szczelne) pojemniki, można w nich na dłużej
magazynować wodę wodociągową do picia, ale w celu zapobieżenie jej psuciu
się trzeba dodać do każdego pojemnika kilka rozdrobnionych kawałków węgla
drzewnego, najlepiej brzozowego; oczywiście może być każdy inny węgiel
drzewny (np taki do grilla) - z braku laku. Na BARDZO (np rok) długą metę
nie zwalnia to z oczywistej wymiany wody w pojemnikach. Kto ma małe dzieci,
ten nie zlekceważy takich rad, reszta oczywiście mze potraktować mój wątek
jako przesadzony i ja też bardzo chcę, aby tylko takim pozostał...

5. Data: 2014-03-22 15:21:21

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

[...]

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

4. Data: 2014-03-22 15:21:21

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Droga Ikselko
Zapomniałaś o najważniejszym! Białe prześcieradło! W co się zawiniesz, jak

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

6. Data: 2014-03-22 15:30:04

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Droga Ikselko
> Zapomniałaś o najważniejszym! Białe prześcieradło! W co się zawiniesz, jak
> będziesz się czołgać na cmentarz?

Widać stary jesteś, i zapasy - a więc pracę fizyczną nie ty będziesz robić.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

7. Data: 2014-03-22 15:30:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Mar 2014 15:21:21 +0100, Stefan napisał(a):

> [...]
> miesiąc... opatrunki, czystą odzież (brak wody?)
>
> Szczególnie uczulam rodziców małych dzieci!

Masz stare wytyczne, bo prześcieradło to przeżytek - ja mam czarne
plastikowe worki, więc jak widzisz przygotowanam na każdą ewentualność. Ale
Ty żartuj sobie ile wlezie, bo pewnie masz w domu wszystko na prąd i gaz?
:-/

8. Data: 2014-03-22 17:26:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Mar 2014 15:30:16 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]

XL:

> Masz stare wytyczne, bo prześcieradło to przeżytek - ja mam czarne
> plastikowe worki, więc jak widzisz przygotowanam na każdą ewentualność. Ale
> Ty żartuj sobie ile wlezie, bo pewnie masz w domu wszystko na prąd i gaz?

Ponieważ Stefanie piszesz pod delimiterem, więc Twój tekst nie został
zacytowany i wyszło co wyszło - więc porządkuję jak wyżej.

:-/

9. Data: 2014-03-22 19:33:16

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

> [...]

Ty żartuj sobie ile wlezie, bo pewnie masz w domu wszystko na prąd i gaz?

Mam dwa powody:
mieszkam w strefie zero jeśli dupnie taktyczna 20 KT, a dupnąć musi bo to
punkt strategiczny, a Wawelem nikt nie będzie się przejmował.
zanim spadnę z IX piętra, to mnie dawno szlag trafi... :(((
Tak że nie ma się czym podniecać, nie ma się czym przejmować...
pozdr
Stefan
PS. Co do worków, zawsze starałem się wyróżniać z szarego (w tym przypadku
czarnoworkowego) tłumu...
w domu mam tylko prąd...

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

10. Data: 2014-03-22 20:02:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Mar 2014 19:33:16 +0100, Stefan napisał(a):

> Mam dwa powody:
> mieszkam w strefie zero

Ja też, poniekąd.

> jeśli dupnie taktyczna 20 KT, a dupnąć musi

Zaraz tam 20 KT, po co tak tragicznie? - ja tylko o zamiesz/kach/aniu i
panice mówię. Było juz niedawno, kiedy spółki cukrowe się zmówiły, ludzie
dostali paniki tylko z powodu strachu przed niedostatkiem słodyczy 333333-/
A co dopiero jak prąd/gaz odetną choćby tylko ze względów bezpieczeństwa...

> [...]
> Stefan
> PS. Co do worków, zawsze starałem się wyróżniać z szarego (w tym przypadku

No - nawet po śmierci oryginalny :-P

> w domu mam tylko prąd...

http://www.sklep-presto.pl/product-pol-33909-Kuchenk
a-turystyczna-Bleuet-Micro-Plus-kartusz-CV300-Plus-C
ampingaz.html?gclid=COb1rOnopr0CFWT4wgod5aoAIQ
Albo w Makro. czy innym sportowym.

Może jednak nie dupnie (Panie Boże nas chroń), to przynajmniej wodę na
herbatę sobie na czymś uwarzysz... I latarkę też se jednak kup. Diodową.

Natura leczy nas sama.
Stokrocie, to Twoje?
Maszynki do makaronu...
Avocado