Pieczecie jeszcze murzynki?

1. Data: 2014-03-26 12:38:41

Temat: Pieczecie jeszcze murzynki?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy już tylko ciasta czekoladowe lub brownie? ;)

4470,Kultowa_margaryna_z__Murzynkiem__oburza_Afrykan
czykow.html#Cuk

Ewa

2. Data: 2014-03-26 13:06:57

Temat: Re: Pieczecie jeszcze murzynki?
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Czy już tylko ciasta czekoladowe lub brownie? ;)

Ja nigdy nie piekłam Murzynka, zawsze był to Ambasador;-) (też czarny)

J.

www.kontestacja.com

3. Data: 2014-03-26 13:14:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-26 13:06, krys pisze:

> Ja nigdy nie piekłam Murzynka, zawsze był to Ambasador;-) (też czarny)

Znaczy - Korpus Dyplomatyczny z Afryki. Ale to raczej na obiad. ;)

Ewa

4. Data: 2014-03-26 13:16:04

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.03.2014 13:06, krys pisze:

> Ja nigdy nie piekłam Murzynka, zawsze był to Ambasador;-) (też czarny)

Ja dość często piekę Murzynka, raz ciasto czekoladowe za to nigdy nigdy
nie piekłam brownie,

Margaryny (z Murzynkiem) nie używam :)
--
Pozdrówki
Anai

5. Data: 2014-03-26 13:18:05

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Znaczy - Korpus Dyplomatyczny z Afryki. Ale to raczej na obiad. ;)

Ty rasistko! ;-)
Gdzie na obiad, to ciasto jest, w dodatku wspomagane procentami...

Właśnie mi przypomniałaś, że go dawno nie piekłam;)

J.

www.kontestacja.com

6. Data: 2014-03-26 13:27:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-26 13:18, krys pisze:

> Ty rasistko! ;-)
> Gdzie na obiad

No, korpus to na obiad przecież. ;-P

BTW W naszej piekarni do codzienności należy "pół pokrojonej babuni
poproszę". ;)

> , to ciasto jest, w dodatku wspomagane procentami...
>
> Właśnie mi przypomniałaś, że go dawno nie piekłam;)

To podaj od razu przepis.

Ewa

7. Data: 2014-03-26 13:42:32

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> No, korpus to na obiad przecież. ;-P
>
> BTW W naszej piekarni do codzienności należy "pół pokrojonej babuni
> poproszę". ;)

kanibale ;-)

> To podaj od razu przepis.

AMBASADOR

1 kostka margaryny
1,5 szkl cukru
4 łyżki wody
kakao ( "na oko", zależy od kakao, ma byc ciemne)

Zagotować, gotować 10 minut na małym ogniu, odlać 0,5 szklanki, wystudzić.

Do zimnej masy wkręcić:
4 całe jajka,
1,5 szklanki mąki
2 łyżeczki proszku do pieczenia,
1 łyżkę spirytusu ( leję "na oko", wódka też może być)

Pieczesz, rozpuszczasz polewę odlaną wcześniej, polewasz ciasto, smacznego.

To jeden z najstarszych moich przepisów, na takich uczyłam się piec:-)

> Ewa

J.

www.kontestacja.com

8. Data: 2014-03-26 13:46:55

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Wed, 26 Mar 2014 13:16:04 +0100 osobnik zwany Anai napisał:

> Ja dość często piekę Murzynka, raz ciasto czekoladowe za to nigdy nigdy
> nie piekłam brownie,

no jak nie? pieczesz brownie tylko z proszkiem do pieczenia :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

9. Data: 2014-03-26 13:49:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-26 13:42, krys pisze:
> [...]
> 1 łyżkę spirytusu ( leję "na oko", wódka też może być)
>
> Pieczesz, rozpuszczasz polewę odlaną wcześniej, polewasz ciasto, smacznego.

Dzięki, takiej wersji przepisu nie znałam, a poszukuję przedświątecznych
inspiracji.

> To jeden z najstarszych moich przepisów, na takich uczyłam się piec:-)

Ja uczyłam się bodajże na szarlotce/szarpańcu/pleśniaku (każdy zwie
inaczej).

Ewa

10. Data: 2014-03-26 14:01:26

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> [...]
1 łyżkę spirytusu ( leję "na oko", wódka też może być0

> Dzięki, takiej wersji przepisu nie znałam, a poszukuję przedświątecznych
> inspiracji.

U mnie musi być babka gotowana ( 2, jedna dla syna, druga dla reszty),
pleśniak i mazurek kajmakowy.
A ja też chętnie bym się "wykazała";-), co z tego, jak pożeracze tylko to
chcą.

> Ja uczyłam się bodajże na szarlotce/szarpańcu/pleśniaku (każdy zwie
> inaczej).

Pleśniak był później:-)
Szarlotka do dziś nie jest dla mnie zadowalająca.

J.

www.kontestacja.com

jaka moc mikrofali
Zapasy wojenne...