Pieczecie jeszcze murzynki?

31. Data: 2014-03-27 16:15:31

Temat: Re: Pieczecie jeszcze murzynki?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-26 22:41, czeremcha pisze:

> Ten nie jest gotowany, ale sprawdzony - i pyszny...
>
> http://www.mojewypieki.com/przepis/sernik-tradycyjny

Dzięki! Na pewno prędzej czy później przetestuję wszystkie podpowiedzi.
Najbardziej boję się tego, że ostatecznie i tak skompiluję sobie własną
wersję. ;)

Ewa

32. Data: 2014-03-27 17:37:07

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...tyle że z obecnie sprzedwanego gluta o nazwie "śmeitana" raczej czegoś
> takiego nie macie szans otrzymać. Trzeba mieć ŚMIETANĘ a nie gumę guar czy
> inne karageny.

Hm... mam śmietanę.
Uprzedzając pytanie: ze sklepiku na rogu.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

33. Data: 2014-03-27 17:37:52

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wieeeki temu tu o takim serze pisałam.

Starsza od mojej babci dzięki temu i tak nie jesteś.

34. Data: 2014-03-27 17:44:42

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2014-03-26 22:44, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Hm... mam śmietanę.
> Uprzedzając pytanie: ze sklepiku na rogu.

Podaj firmę, jak w świat pojadę, to poszukam.

J. Jeszcze niedawno miałam mleko, ser i śmietanę, a teraz same "produkty"...

www.kontestacja.com

35. Data: 2014-03-27 21:25:24

Od: Mirosław Kwaśniak <m...@u...ikem.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...onet.pl> wrote:

> Podaj firmę, jak w świat pojadę, to poszukam.

Jest na rynku parę produktów, tylko trzeba patrzeć uważnie, bo tego samego
producenta wyroby o różnej zawartości tłuszczu mogą mieć różny skład.

Ja znam "czyste" wg deklaracji na opakowaniu Jogo 12% i 18% (OSM Łódź)

36. Data: 2014-03-30 21:25:48

Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-26 12:38, FEniks pisze:
> Czy już tylko ciasta czekoladowe lub brownie? ;)

4470,Kultowa_margaryna_z__Murzynkiem__oburza_Afrykan
czykow.html#Cuk

> Ewa
Z tymi smoluchami to zawsze jakieś kłopoty, a to że ta margaryna, że
asfalt, że bambus no ale to jest kurwa prawda i chuj.

jaka moc mikrofali
Zapasy wojenne...
Natura leczy nas sama.
Stokrocie, to Twoje?