Lazania

1. Data: 2014-03-29 23:05:38

Temat: Lazania
Od: Paulinka <p...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

da się zrobić bez sera? Kurcze wiedziałam, że o czymś tż zapomni. Czy
lepiej zmienić szybko menu ze składników na lazanię?
A nie mam gdzie jutro kupić tego nieszczęsnego sera.

Pozdrawiam
Paulinka

2. Data: 2014-03-29 23:27:35

Temat: Re: Lazania
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-29 23:05, Paulinka pisze:
> Hej,
>
> da się zrobić bez sera? Kurcze wiedziałam, że o czymś tż zapomni. Czy
> lepiej zmienić szybko menu ze składników na lazanię?
> A nie mam gdzie jutro kupić tego nieszczęsnego sera.

Ser to się w sumie daje tylko na wierzch. Uczciwie polej beszamelem i
nie powinno być problemu.

BTW Biedronki nie macie gdzieś pod ręką?

Ewa

3. Data: 2014-03-30 11:30:16

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-03-29 23:05, obywatel Paulinka uprzejmie donosi:
> Hej,
>
> da się zrobić bez sera?

Dasie.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

4. Data: 2014-03-30 14:19:12

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 29 marca 2014 23:05:38 UTC+1 użytkownik Paulinka napisał:

> A nie mam gdzie jutro kupić tego nieszczęsnego sera.

Matkobosko, takie podłe czasy nastały, że nawet na mojej zapadłej wsi sklep zawsze
jakiś czynny się znajdzie, a nawet Lewiatan mam jakieś 2 km od domu, samochodem czy
rowerem żaden problem podskoczyć. Chyba że dziś jakie wielkie święto, no mogłam
przeoczyć, bo ja teraz u wnusi jestem, to głowy nie mam do dat.
Dyżurne serki topione masz może? - wrzuć rozdrobnione na lazanię i zapiecz 3-)

5. Data: 2014-03-30 14:31:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-30 14:19, m...@y...com pisze:

> Matkobosko, takie podłe czasy nastały, że nawet na mojej zapadłej wsi sklep zawsze
jakiś czynny się znajdzie, a nawet Lewiatan mam jakieś 2 km od domu, samochodem czy
rowerem żaden problem podskoczyć.

Zakupy w niedzielę? Phiii!!! ;-P

Ewa

6. Data: 2014-03-30 15:01:49

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 30 marca 2014 14:31:28 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:

zawsze jakiś czynny się znajdzie, a nawet Lewiatan mam jakieś 2 km od domu,
samochodem czy rowerem żaden problem podskoczyć.

> Zakupy w niedzielę? Phiii!!! ;-P

Praca w święto dla dobra innych to też modlitwa :->

7. Data: 2014-03-30 15:17:01

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com wrote:

> Praca w święto dla dobra innych to też modlitwa :->

A rodzinny wypad do galerii handlowej to wspieranie pracowników tejże w
modlitwie.

J.

www.kontestacja.com

8. Data: 2014-03-30 15:36:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-30 15:01, m...@y...com pisze:
zawsze jakiś czynny się znajdzie, a nawet Lewiatan mam jakieś 2 km od domu,
samochodem czy rowerem żaden problem podskoczyć.

> Praca w święto dla dobra innych to też modlitwa :->

Dobrze rokujesz.

Ewa

9. Data: 2014-03-30 15:41:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-30 15:17, krys pisze:

> A rodzinny wypad do galerii handlowej to wspieranie pracowników tejże w
> modlitwie.

Nie, no to już przesada. Zakupy powinny być możliwe tylko do 3 produktów
i wyłącznie za okazaniem niedzielnego menu. ;-P

Ewa

10. Data: 2014-03-30 17:53:22

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 30 marca 2014 15:17:01 UTC+2 użytkownik krys napisał:

> A rodzinny wypad do galerii handlowej

Po brakujący ser do lazanii??? Aleś się rozpędziła 33333-]

> to wspieranie pracowników tejże w

Naprawdę tak uważasz, czy to tylko próba uspokojenia sumienia? //retoryczne

Pieczecie jeszcze murzynki?
jaka moc mikrofali
Zapasy wojenne...
Natura leczy nas sama.