szybkowar 4l

1. Data: 2014-04-03 11:04:32

Temat: szybkowar 4l
Od: zbigniew <z...@e...uk> szukaj wiadomości tego autora

Mam szybkowar 6 l i potrzebuję dokupić 4 litrowy.
Na allegro można kupić tańsze szybkowary w granicy 200 zł.
Znalazłem firmy BERGNER i TEFAL.
który wybrać? czy macie jakieś spostrzeżenia

2. Data: 2014-04-03 23:31:31

Temat: Re: szybkowar 4l
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 03 Apr 2014 11:04:32 +0200, zbigniew napisał(a):

> Mam szybkowar 6 l i potrzebuję dokupić 4 litrowy.
> Na allegro można kupić tańsze szybkowary w granicy 200 zł.
> Znalazłem firmy BERGNER i TEFAL.
> który wybrać? czy macie jakieś spostrzeżenia

Ja mam tylko takie, ze mi rosół z szybkowara przetsal smakować już lata
temu - więc wywaliłam wszystkie swoje szybkowary. No, dobre miałam,
węgoerskie, Tych dzisiejszych nie znam, ale wg mnie sa zbyt skomplikowane,
niepotrzebnie. Więc jeśli byłoby mi dziś koniecznie trzeba szybkowara, to
ja bym wybrała najprostszy.

3. Data: 2014-04-04 14:03:12

Od: zbigniew <z...@e...uk> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-03 23:31, Ikselka pisze:

> [...]
> niepotrzebnie. Więc jeśli byłoby mi dziś koniecznie trzeba szybkowara, to

jasne

Lazania
Pieczecie jeszcze murzynki?
jaka moc mikrofali