Pieczecie jeszcze murzynki?

21. Data: 2014-03-26 22:07:59

Temat: Re: Pieczecie jeszcze murzynki?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-26 21:16, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-03-26 20:35, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Tak zwanego nowojorskiego (alt. Nigelli) próbowałaś?

Nie robiłam. Na tym zdjęciu wygląda jak mój ideał, tylko bez tego smaru
po wierzchu.

http://smakicodziennosci.blogspot.com/2013/03/wiosen
ny-sernik.html

Z tym że nie widzę w tym przepisie niczego nader zaskakującego, poza
tymi ciasteczkami na dnie, ale może wypróbuję.

> A może zamiast szukać dobrego sera, zrób sernik taki:
> http://martexsweetdreams.blox.pl/2013/02/Sernik-warz
ony.html
> To jest dopiero czad. Mojaj babcia z takiej własnie masy robiła
> wspominany tu już sernik gotowany.

O, taki na pewno zrobię, ale chyba nie na święta.

Ewa

22. Data: 2014-03-26 22:41:12

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 26 marca 2014 15:15:10 UTC+1 użytkownik FEniks napisał:

> Torcik może i fajny, ale mnie się marzy upiec wreszcie naprawdę dobry
> sernik. Chodzi mi po głowie może jakiś sernik gotowany...

Ten nie jest gotowany, ale sprawdzony - i pyszny...

http://www.mojewypieki.com/przepis/sernik-tradycyjny

Ania

23. Data: 2014-03-26 22:43:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Mar 2014 21:16:14 +0100, Qrczak napisał(a):

> sernik gotowany.

Wieeeki temu tu o takim serze pisałam.

24. Data: 2014-03-26 22:44:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Mar 2014 21:16:14 +0100, Qrczak napisał(a):

> sernik gotowany.

...tyle że z obecnie sprzedwanego gluta o nazwie "śmeitana" raczej czegoś
takiego nie macie szans otrzymać. Trzeba mieć ŚMIETANĘ a nie gumę guar czy
inne karageny.

25. Data: 2014-03-26 22:51:53

Od: Paulinka <p...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-26 16:51, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-03-26 12:38, obywatel FEniks uprzejmie donosi:
>
> Wolę zebrę, mniej brązowa jest.

Zebry sto lat nie jadłam :)
Kiedyś to było szybkie ciasto na niedzielę.

Pozdrawiam
Paulinka

26. Data: 2014-03-27 09:00:53

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zabijają kreatywność...
>
> Dziad
> Izaura
> Stefanka
> Topielec

cycki murzynki ;)

27. Data: 2014-03-27 09:14:33

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robson wrote:

> cycki murzynki ;)

O, połączenie rasizmu i kanibalizmu:-)
J.

www.kontestacja.com

28. Data: 2014-03-27 09:43:07

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.03.2014 09:14, krys pisze:

> O, połączenie rasizmu i kanibalizmu:-)

... i przedmiotowego traktowania kobiet :P

--
Pozdrówki
Anai

29. Data: 2014-03-27 12:01:18

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-27 09:43, Anai pisze:

> ... i przedmiotowego traktowania kobiet :P

Super, w sobotę zaczynam peklowanie mięsa a za tydzień wędzenie, a co :D
Najpierw zjem niezgodną z prawem unijnym wędzonkę, potem
seksistowsko-rasistowskie ciastko. Nie ma czegoś antygenderowego ale
zgodnego z tematyką grupy?

30. Data: 2014-03-27 14:55:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Mar 2014 13:06:57 +0100, krys napisał(a):

> Ja nigdy nie piekłam Murzynka

Rasistka! Jak mogłaś nie upiec Murzynka! Jak Murzynek, to gorszy???
Biali górą!
http://tiny.pl/q4vmb
:-PPP

jaka moc mikrofali