jaki grzejnik do garazu?

1. Data: 2003-11-19 11:37:58

Temat: jaki grzejnik do garazu?
Od: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!!

wlasnie nabylem garaz
niestety nie ma w nim ogrzewania
jest za to gniazdko elektryczne 4KWatowe
prad jest jakby za darmo (za garaz jest stala oplata 22zl) i na zime
chcialbym go ogrzewac prundem
w zwiazku z tym musze kupic jakis grzejnik elektryczny
garaz ma 20m^2 no i dzwi wejsciowe nie zaszczelne

i teraz pytanko jaki grzejnik najlepiej kupic (bedzie on dzialal w systemien
nonstop)

z tego co w sklepach zauwazylem to do wyboru sa (dokladnie nie patrzylem
wiec pewnie wybor jest duzo wiekszy):

elektryczne olejowe zeberkowe
elektryczne konwektorowe
elektryczne konwektorowe z nadmuchem
elektryczny konwektor ceramiczny promiennikowy

jakie sa ich wady i zalety?
ktory najbardziej by sie nadawal?

pzdr

matjaw

1. Data: 2003-11-19 19:46:25

Temat: Re: jaki grzejnik do garazu?
Od: "greg276" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Żaden!
Ciepły garaż jest morderstwem dla samochodu eksploatowanego przez okres
zimowy.
Każde ciepło powodujące odtajanie zamarzniętego śniegu-lodu przyśpiesza
korozje nadwozia. Śnieg przymarznięty do nadwozia jest mieszaniną chlorków z
wodą w różnej postaci które w momęcie topnienia doskonale penetują
wszystkie zakamarki nadwozia, im mniej cykli zamrażanie-topnienie tym więcej
kasy w kieszeni.
greg276.

1. Data: 2003-11-19 23:58:01

Od: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wodą w różnej postaci które w momęcie topnienia doskonale penetują
> wszystkie zakamarki nadwozia, im mniej cykli zamrażanie-topnienie tym

mam 7 lat gwarancji na nadwozie - a wiec nieech sobie rdzewieje

pzdr

matjaw

1. Data: 2003-11-20 21:08:53

Od: "Krzys-iek" <admin(a)krionix.sieć> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz Jaworski <m...@b...pl> napisal nam:

> mam 7 lat gwarancji na nadwozie - a wiec nieech sobie rdzewieje

a czy jest sens ogrzewac auto jak ciebie tam nie ma? Nie lepiej czasowy
wlacznik??? Szkoda srodowiska imho ;)

1. Data: 2003-11-21 10:41:26

Od: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a czy jest sens ogrzewac auto jak ciebie tam nie ma? Nie lepiej czasowy
> wlacznik??? Szkoda srodowiska imho ;)

sek w tym ze ja nie wiem kiedy tam bede:)

znam tylko pore wyjscia do roboty

a jak np przyjdzie mi ochota pojechac do teatru kina imprezke rodziny w
niezaplanowany sposob to musilabym wsiadac do zimnego samochodu

z zalozenia musi byc cieplo nonstop

pzdr

matjaw

1. Data: 2003-11-23 09:16:07

Od: ijon tichy <i...@s...bleee.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Nov 2003 11:41:26 +0100, Mateusz Jaworski <m...@b...pl>
wrote:
> z zalozenia musi byc cieplo nonstop

baaardzo nieekologicznie :/

--
pozdr
ijon

1. Data: 2003-11-24 11:59:15

Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz Jaworski wrote:

> prad jest jakby za darmo (za garaz jest stala oplata 22zl)

Nie sadze, zeby tak calkiem za darmo bylo.

To garaz wsrod innych garazy?
Za jakis czas, gdy juz natrzaskasz ogrzewaniem
zuzycie kWh, ktos odczyta licznik zbiorczy i bedzie
niezla zadyma. Albo bedziesz placil, albo udawal,
ze nie wiesz, skad takie zuzycie i inni beda
musieli placic za Ciebie.

Dominika

1. Data: 2003-11-24 18:15:21

Od: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To garaz wsrod innych garazy?

to garaz w duzej spoldzielni

> Za jakis czas, gdy juz natrzaskasz ogrzewaniem
> zuzycie kWh, ktos odczyta licznik zbiorczy i bedzie

wszystko jest wrzucane do wspolnego wora i jeden grzejnik 3kW na pewno nie
zmieni w jakis zauwazalny sposob puli rachunku za prad

> niezla zadyma. Albo bedziesz placil, albo udawal,

po co mam cos udawac?
dlaczego mam placic cos ekstra?

> ze nie wiesz, skad takie zuzycie i inni beda
> musieli placic za Ciebie.

tak to juz jest jak cos jest rozliczane ryczaltem - nie ja ten system
wymyslilem
nikomu przeciez nie bronie wstawic grzejnika do garazu i sobie grzac

pzdr

matjaw

1. Data: 2003-11-25 14:11:26

Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz Jaworski wrote:
> wszystko jest wrzucane do wspolnego wora i jeden grzejnik 3kW na pewno nie
> zmieni w jakis zauwazalny sposob puli rachunku za prad

A skad wiesz, ze jeden, i ze wszystkie tylko 3kW?

> po co mam cos udawac?
> dlaczego mam placic cos ekstra?

Nie znam szczegolowych zasad rozliczania i tresci umowy,
wiec nie wiem, _czy_ i dlaczego.

Jest taka mozliwosc, ze w umowie najmu garazu masz
wyraznie napisane, ze placicie ryczaltem, ze nie ma
zakazu uzywania energii do celow innych niz
krotkotrwale oswietlenie garazu plus kompresor
od czasu do czasu.

Pogooglaj moze na niusach, byl na ktorejs grupie pl.
watek garazowych doplat za energie.

W kazdym razie koszt utrzymania ogrzewanego garazu
przekracza chyba w naszych warunkach klimatycznych
kwote zlotych 22. Spoldzielnia za prad placi wg
wskazan licznika, a nie ryczaltem. A spoldzielnie
utrzymujesz Ty i Twoi sasiedzi, chyba pamietasz?

Dominika

1. Data: 2003-11-25 21:27:16

Od: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A skad wiesz, ze jeden, i ze wszystkie tylko 3kW?

napasalas ze po podlaczeniu tego grzejnika oplaty wzrosna
wiec odpisalem ze jeden (ten moj ktory podlacze) nie wplynie nn wysokosc
oplat
dalszej czesci "i ze wszystkie tylko 3kW?" nie rozumie

> Nie znam szczegolowych zasad rozliczania i tresci umowy,
> wiec nie wiem, _czy_ i dlaczego.

nic w umowie nie ma o tym czy mozna podlaczyc grzejnik czy nie, jest
natomiast padana max moc obciazenia gniazdka

> [...]
> wyraznie napisane, ze placicie ryczaltem, ze nie ma
> zakazu uzywania energii do celow innych niz
> krotkotrwale oswietlenie garazu plus kompresor

to nie jest zadna umowa najmu - ten garaz jest moj (spoldzielczy
wlasnosciowy)
oplate za nie niego pobiera spoldzielnia
oplata wynosi 22zl

> [...]
> kwote zlotych 22. Spoldzielnia za prad placi wg
> wskazan licznika, a nie ryczaltem. A spoldzielnie
> utrzymujesz Ty i Twoi sasiedzi, chyba pamietasz?

czemu sadzisz ze nie pamietam?
i godze sie z tym - dlatego place za garaz i mieszkanie

pzdr

matjaw

Poszukiwany stolarz w Warszawie
Ile oleju na 1h