[jaki] inhalator dla malucha

1. Data: 2007-03-30 21:27:35

Temat: [jaki] inhalator dla malucha
Od: Mis <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !

W zwiazku z tym, iz moj 9-miesieczny syn przebywa w szpitalu (zapalenie
oskrzeli) a pani doktor powiedziala ze powinnismy sie zaopatrzyc w
inhalator tudziez nebulizator (gdzie roznica?) chcialbym zapytac Was, na co
mam patrzyc wybierajac takowy, co jest istotne, moze macie jakies typy ?
Prosze o porade.
___Mis___

2. Data: 2007-03-31 15:42:06

Temat: Re: [jaki] inhalator dla malucha
Od: joanna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mis napisał(a):
> [...]
> mam patrzyc wybierajac takowy, co jest istotne, moze macie jakies typy ?

pocecam ten
jest rewelacyjny!!!!
ma najlepsze parametry!
dodatkowo zaopatrz sie w koncowke do nosa- rinoclin- jest to takie
urzadzenie ktore przy ropnych katarach rewelacyjnie udraznia nos nawet
sama sola fizjologiczna! jesli do tego dodasz 1ml mucosolvanu po 2
dniach zapomnisz o katarze.
zapytaj pediatre. oni wiedza w temacie tych ihalatorow duzo.
moze nie jest tani ale rewelacja!!!

poszukaj bezposrednio od producenta i kup od nich tak jak ja 3 lata temu
a nie bedziesz zalowac!

> http://www.ambulans.com.pl/product_info.php?products
_id=1430&ambulans=Inhalator_pneumatyczny_OB_Concept_

Kostniak zatoki czolowej
Prosze o intepretacje badania TK
nowotwór płaskonabłonkowy przełyku
Mirena trzy pytania