jaki krem (cera dojrzala)

1. Data: 2003-10-27 18:22:49

Temat: Odp: jaki krem (cera dojrzala)
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik magia/maggie <m...@w...amba.bydg.pdi.net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:bnj227$n67$...@i...gazeta.pl...
| Witam,
| Szukam czegos dla mamy do uzywania na codzien.
| Wiek 47 lat - cera sucha ze sklonnosciami do alergii, ciut zwiotczala i
| zszarzala.
| Potrzebuje jakis krem mocno nawilzajaco-ujedrniacy i na twarz i pod oczy i
| jeszcze zeby sie na zime nadawal, albo chociaz jeszcze cos na zime do
tego.
| Mam nadzieje ze wymagania nie za duze :)

Moja mama uzywa kremu Dermiki Eliksir i jest z niego bardzo zadowolona. Ale
wczesniej polecam skorzystac z probek.

--
***Gosia_KIKI***

1. Data: 2003-10-27 18:31:56

Temat: Re: jaki krem (cera dojrzala)
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Oct 2003 19:03:28 +0100, ToJa <N...@o...pl> wrote:

: firma szwedzka , kremy typowo przeciwzmarszczkowe i z tego co się orientuję
: dość intensywne czyli dla cery dojrzałej , cenowo około 100 zł a krem pod
: oczy ok 70 zł , apteki przynajmniej w Trójmieście mają próbki i można
: spróbować , moja mama używa już trzecią tubkę i uważam że efekty są widoczne
: tzn lepiej napięta skóra i mniejsze pory , ja stosowałam jako kurację
: jednorazową krem pod oczy i sińce były trochę mniej widoczne

dzieki.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-10-28 07:51:30

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co to jest to trzecie cos i jakiej
> firmy (svr?), to moze podsune mamuni.

to pierwszy krem z fitohormonami, jaki wymyslono
firma c.s.dermatologie
opis tutaj: http://www.bio-med.pl/fadiamone.html

1. Data: 2003-10-28 08:04:44

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z apteki polecam Jabu'she

ale była mowa o skórze alergicznej. jabu'she jest agresywny. już lepiej
kupic coś z retinolem i witaminą C,np. reti c na noc.

1. Data: 2003-10-28 08:44:06

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
wiadomości news:bnj227$n67$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
tego.
> Mam nadzieje ze wymagania nie za duze :)

Moja mama bardzo sobie chwali Miraculum, seria Odnowa biologiczna, podseria
:) terapia fitohormmonalna. Baaaaaardzo jej podpasowaly, a skore ma podobna.
Byla zadowolona tez z Dax Cosmetics z serii Fito Lift (czy jakos tak, takie
czerwono-zlote opakowania).

Uzywa caly rok.
Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-28 18:20:53

Od: "ToJa" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale była mowa o skórze alergicznej. jabu'she jest agresywny. już lepiej
> kupic coś z retinolem i witaminą C,np. reti c na noc.

dlaczego uważasz że Jabush jest bardziej agtesywny od reti c ?
z tego co mówią panie w aptekach co włąsnie marką apteczną która najbardziej
uczula jest vichy

pozdrawiam ASia

1. Data: 2003-10-28 19:07:55

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Justyna" <m...@o...pl>

>to pierwszy krem z fitohormonami, jaki wymyslono
>firma c.s.dermatologie
>opis tutaj: http://www.bio-med.pl/fadiamone.html

o, dziekuje bardzo. rozejrze sie za probkami w jakiejs aptece.

anek

1. Data: 2003-10-28 20:43:20

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlaczego uważasz że Jabush jest bardziej agtesywny od reti c ?

"jabu'she cure" (ten, co spłyca zmarszczki o 51%) zawiera stężenie kwasu
alfa-liponowego na pograniczu działania złuszczającego- mnie skóra piekła
nawet, gdy nałożyłam go na dłoń. dla osób wrażliwszych proponuję zacżąć od
delikatniejszego jabu'she soft, a dopero potem, gdy skóra się przyzywczai,
zastosować wersję "cure".

jeśli chodzi o RetiC, to najmocniejszy krem z tej serii (na noc) zawiera
0,07% retinolu i 3,5% wit. C, podczas, gdy kapsułki pod oczy(!!!) AA Oceanic
zawierają aż 0,2% retinolu- i nie mają złej opinii. Opinie o uczuleniach czy
podrażnieniach po RetiC są przesadzone.

1. Data: 2003-10-29 07:21:00

Od: "ToJa" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Oceanic
> zawierają aż 0,2% retinolu- i nie mają złej opinii. Opinie o uczuleniach

pozdrawiam serdecznie ASia

1. Data: 2003-10-29 08:43:17

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Oceanic
> zawierają aż 0,2% retinolu- i nie mają złej opinii.

Oczy mi sie zaswiecily. Co to za kapsulki? Z jakiej serii? Jaka cena? Cos
wiecej poprosze :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "