jaki krem (cera dojrzala)

1. Data: 2003-10-29 09:27:08

Temat: Re: jaki krem (cera dojrzala)
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl>

>Oczy mi sie zaswiecily. Co to za kapsulki? Z jakiej serii? Jaka cena? Cos
>wiecej poprosze :)

http://42.pl/url/jQ

anek

1. Data: 2003-10-29 18:12:28

Od: Klaudia <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Justyna napisał:
> z apteki polecam Jabu'she
>
> ale była mowa o skórze alergicznej. jabu'she jest agresywny. już lepiej
> kupic coś z retinolem i witaminą C,np. reti c na noc.

ojj.. ten retinol tez wcale taki lagodny nie jest. moja mama zupelnie
nie moze uzywac takich kremow. dla niej najlepszy jest Loreal Nutri
Comfort - ten i zaden inny od co najmniej 2 lat. co dziwne wszystkie
inne loreale tez mamie nie pasuja, ma bardzo po nich sciagnieta i
piekaca skore. taka sama reakcja jest w przypadku vichy, dax i yves
rocher.. wczoraj kupila ten nowy krem AA oligo dla skory suchej, moze
przynajmniej nawilzal bedzie dobre :)
jednak najlepiej jest wziac probki i przetestowac na sobie - dla kazdej
skory co innego pasuje

pozdrawiam cieplutko
klaudia

1. Data: 2003-10-29 18:12:41

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ojj.. ten retinol tez wcale taki lagodny nie jest. moja mama zupelnie
> nie moze uzywac takich kremow.

chodziło tylko o to, że z dwojga złego (jabu'she i retinol) bezpieczniej
jest wybrać retinol.
natomiast autorce wątku (dl cery wrażliwej) polecałam fitohormony

na tropie nowego zapachu...;-)
Rosniecie wlosow na twarzy.
elektryzowanie się włosów
wirus