jakie bezpieczne środki do zmywarki?

91. Data: 2017-01-14 16:28:55

Temat: Re: jakie bezpieczne środki do zmywarki?
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 3 stycznia 2017 19:00:06 UTC+1 użytkownik yapann napisał:
> w czym prać naczynia, żeby się nie truć fosforanami, tlenkami,
> karbooksylanami, środkami powierzchniowo czynnymi... ?

Sromian Kutasu!! Do nabłyszczenia i zapachu Wyciąg z Fiuta.

92. Data: 2017-01-14 18:10:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@g...com> wrote:

> Sromian Kutasu!! Do nabłyszczenia i zapachu Wyciąg z Fiuta.

Nie wyciągaj. Spadaj.

--
XL

93. Data: 2017-01-15 11:29:49

Temat: [OT] Re: jakie bezpieczne środki do zmywarki?
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-14 o 18:10, Ikselka pisze:
> [...] Spadaj.

Jestem mocno zaskoczony. I zniesmaczony zarazem.
Nie przypuszczałem, że cokolwiek odpowiesz zamiast spuścić gówno do
szamba, jak to robi każdy, w miarę inteligentny człowiek.
--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

94. Data: 2017-01-15 14:49:44

Temat: Re: [OT] Re: jakie bezpieczne środki do zmywarki?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> Jestem mocno zaskoczony. I zniesmaczony zarazem.
> Nie przypuszczałem, że cokolwiek odpowiesz zamiast spuścić gówno do
> szamba, jak to robi każdy, w miarę inteligentny człowiek.

Owszem, żałuję, że się w ogóle do tego czegoś odezwałam - cóż, masz rację.
Ale czasem trzeba pomóc gównu spłynąć.

--
XL

95. Data: 2017-02-28 13:09:09

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.01.2017 o 18:59, yapann pisze:
> w czym prać naczynia, żeby się nie truć fosforanami, tlenkami,
> karbooksylanami, środkami powierzchniowo czynnymi... ?

Przetestowałam płyn do zmywarki marki Ludwik. Jeśli komuś zależy na
_łagodnym_ środku, to ten z pewnością taki jest, bo nie radzi sobie
nawet z osadem po herbacie na filiżankach.

Ewa

chleba naszego powszedniego
Karp
Peklowana Golonka