jakie garnki

1. Data: 2006-09-16 09:02:13

Temat: jakie garnki
Od: "Krzysiek" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie garnki polecacie? Nie chcę kupować cichociemnych z Tesco tylko takie
które się sprawdzą ale też i nie przepłacać bez sensu. Patrzyłem na alegro i
ceny sa od 100 do 400 a ja nie widzę różnicy. Macie jakieś sprawdzone firmy
(hoffner, tefal inne?)
Pozdrawiam
Krzysiek

2. Data: 2006-09-16 10:04:26

Temat: Re: jakie garnki
Od: t...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

czesć

Krzysiek wrote:
> Jakie garnki polecacie?

To zależy do czego je potrzebujesz. Jezeli zależy Ci na jakości i
chce je używać przez kilka lub kilkanaście lat to polecam
profesjonalne garnki satynowe ze sklapu Stalgast.pl są tam także
nieco tańsze niepolerowane, ale ich jakość jest i tak bardzo wysoka.
Z garków dla domowej kuchni polecam garnki Hoffnera oraz Berghofa. Są
na bardzo przyzwoitym poziomie, ale niestety trzeba o nie dbać.
Pozdrawiam

Tomek (kuchcio)

3. Data: 2006-09-16 10:29:53

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

<t...@w...pl> wrote in message
ps.com...
czesć

Krzysiek wrote:
> Jakie garnki polecacie?

Jeszcze nie wiem, czy polecam, bo używam od miesiąca - Tescoma, seria "home
profi". Ale jedno już wiem na pewno - bardzo dobrze się w nich gotuje. Grube
dno, długo trzymają ciepło, nic nie przywiera, łatwo się myją, nie wymagają
dodatkowych zabiegów upiększających, duży wybór rozmiarów, stalowe uchwyty,
zero ozdóbek, kształt ascetyczny, ale przez to łatwe do przechowywania.
Nadają się i na gaz i na płytę, można zmywać w zmywarce. Na razie jestem
bardzo zadowolona z zakupu. Co będzie za rok - zobaczymy:) Kupowałam
oczywiście na sztuki, a nie komplet - dobrałam takie, jaki mi odpowiadały.
Anka

rolady wołowe
[P] ciasteczka czekoladowo-orzechowo-mi gdałowe (choć to nie koniec możliwej listy składników)
Grzyby mutanty ! Da sie jesc ?
Dla wegetarian
kalkulator do procentow