jakie wino do founde?

1. Data: 2001-11-12 11:49:09

Temat: Re: jakie wino do founde?
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnes" <v...@t...pl> napisał w wiadomości
news:9soaus$bkr$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
> Znalazlam strone poswiecona doborowi potraw do win:
> http://www.akademiawinaiceo.org.pl/m4-dobor_win_t.ht
>
> O fondue pisze tyle:
> 1. fondue serowe łagodne: wina średnie białe - wytrawne albo półsłodkie
typu
> spatlese
> 2. fondue serowe pikantne: wina korzenne czerwone (pinot noir )
>
> Poza tym na www.kuchnia.3miasto.pl znalazlam 3 przepisy:

[ciach]

bardzo dziękuję ;-)))
Basia

1. Data: 2001-11-12 11:56:48

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co wiem i wypróbowałam to można dodać serów miękkich z
> pleśnią, ale nie samych oczywiście tylko jako dodatek;-))))

Czyli jakiegos camemberta mozna do gara wrzucic?

Jeszcze jedno pytanie - czy ser musi byc starty czy moze byc pokrojony w
kostke?

Basia

1. Data: 2001-11-12 12:14:22

Od: "Jader" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> napisał w wiadomości
> Hejeczka raz jeszcze!
>
> Sama sobie odpowiadam, bo doczytałam cały post i stwierdziłam, że
udzieliłam
> mało wyczerpującej odpowiedzi. Fondue serowe doprawiam solą, pieprzem i
gałką

A ja sola nie doprawiam, bo przeciez sery sa slone.

Jader

1. Data: 2001-11-12 12:19:49

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co wiem i wypróbowałam to można dodać serów miękkich z
>
> Czyli jakiegos camemberta mozna do gara wrzucic?
lepiej nie

> Jeszcze jedno pytanie - czy ser musi byc starty czy moze byc pokrojony w
> kostke?

lepiej zetrzeć, wystarczy na grubej tarce. Kostki nie rozpuszczają się
tak dobrze.

Waldek

1. Data: 2001-11-12 13:49:18

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czyli jakiegos camemberta mozna do gara wrzucic?

Chyba bym nie ryzykowała, ja dodawała ser pleśniowy, nie pamietam dokładnie
jaki,ale z niebieską pleśnią.

>Jeszcze jedno pytanie - czy ser musi byc starty czy moze byc pokrojony w
>kostke?

Starty, już mam za sobą eksperymenty z pokrojonym i wyszła mi klucha serowa w
winie, ślubny się zachwycał,ale pewnie tylko dlatego, że ja chciałam zrobić
piękną, romantyczną kolację, a wyszła katastrofa ... Dzielnie mój szanowny mąż
wyjadał ser zapijając winem z tygielka ;-)))))

Pozdrawiam serdecznie,

Kaliope

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

1. Data: 2001-11-12 13:52:13

Od: "bask" <J...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli do maczania uzywamy bagietki lub innego pieczywa, to proponuje bagietke
pokroic na kawalki i opiec w opiekaczu. W przeciwnym razie po chwili w masie
serowej beda plywac "farfocle" z miekkiego pieczywa.
Pozdrowienia
Bask

pierogi z pluckami - jak zrobic?
plamy na szkle