jakis dobry naprawde dzialajacy srodek na odchudzanie

1. Data: 2001-08-22 13:31:21

Temat: jakis dobry naprawde dzialajacy srodek na odchudzanie
Od: t...@p...onet.pl (Piotrek P) szukaj wiadomości tego autora

Witam!
mam prosbe czy mozecie mi polecic srodek powalajacy na zucenie w
szybkim czasie zbednych kilogramow. Mam gdzies 25 kg za duzo chcialbym
stracic gdzies 10 kg za pomoca farmakologi a reszte za pomoca diety i
wzmozonego wysilku fizycznego. Czy moj pomysl na to jest dobry ?
Jaki srodek proponujecie ktory naprawde dziala , i to w miare szybko i
efektownie. Wiem ze one powoduja i tak jojo bo przeciesz ich tworcy
nie podetna galezi na ktorej siedza :)) ale walka zeby nie wrocic do
pierwotnego stanu bedzie chyba latwiejsza niz wyjscie z niego.

2. Data: 2001-08-22 19:40:41

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotrek P" <t...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> szybkim czasie zbednych kilogramow. Mam gdzies 25 kg za duzo chcialbym
> stracic gdzies 10 kg za pomoca farmakologi a reszte za pomoca diety i

Moim zdaniem dieta i wysiłek wystarczą. Powodzenia.
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

3. Data: 2001-08-22 21:20:42

Od: Robert Wiśniewski <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek P wrote:

> Witam!
> mam prosbe czy mozecie mi polecic srodek powalajacy na zucenie w
> szybkim czasie zbednych kilogramow. Mam gdzies 25 kg za duzo chcialbym

NŻT

Robert

4. Data: 2001-08-22 21:39:43

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@p...onet.pl>, r...@p...onet.pl
says...

> NŻT

albo ŻP?

5. Data: 2001-08-22 23:32:55

Od: "Konrad" <8...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

X(s)enical. Tylko bez przesady. Jak bedziesz mial tluste stolce to przestan
brac, bo dostaniesz jeszcze jakies awitaminozy, a tego nie chcemy, prawda?

Konrad

in e-mail remove "888"

6. Data: 2001-08-23 19:32:35

Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek P" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szybkim czasie zbednych kilogramow. Mam gdzies 25 kg za duzo chcialbym
> stracic gdzies 10 kg za pomoca farmakologi a reszte za pomoca diety i

Bazuj glownie na diecie i wzmozonym wysilku. farmakologia nie
zawsze wychodzi na zdrowie. Zapraszam Cie do obejrzenia www.dieta.iq.pl
http://priv.ciechnet.pl/dso/sklep oraz sportowe forum dyskusyjne na
www.kulturystyka.pl - jest tam duzo na ten temat.
Polecam kilka naturalnych aminokwasow wspomagajacych
odchudzanie jak l-karnityna lub preparaty typu Super Fat Burner
W. Tomczak

7. Data: 2001-08-23 19:37:15

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wieslaw Tomczak napisał:

> Użytkownik "Piotrek P" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Bazuj glownie na diecie i wzmozonym wysilku. farmakologia nie
> [...]

Kulturysci ktorych znam raczej robia wszystko zeby zwiekszac wage i jedza
lyzkami
proszek jajeczny.

Moze na odchudzanie skutecznie dziala bezrobocie , wrzody na dwunastnicy,
tres ?

A w ogole kto to wymyslil zeby sie odchudzac.
To tak jakby ktos wymyslil zeby sie skurczac.

Ludzie na swiecie waza tyle ile waza i jakos nikt nie wydluza Japonczykow ,
ani nie kaze im utyc.

Specjalista zakznik!!!
pytanie o adres
padaczka