Nie mam juz sily

21. Data: 2005-02-05 22:29:51

Temat: Re: Nie mam juz sily
Od: "ali " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam <z...@g...com.pl> napisał(a):

Dieta optymalan? Nie ma mowy.

> Jem tylko zdrowe tluszcze i nie wyobrazam sobie, zeby zrec te ohydztwa.

he he następny nawiedzony nowoczesną dietą ideologiczną

pożyjemy chłopcze zobaczymy kto ma racje,
mam to za sobą szkoda tylko że 30 lat za póżno

22. Data: 2005-02-06 10:09:52

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ali " <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Adam <z...@g...com.pl> napisał(a):
>
> Dieta optymalan? Nie ma mowy.

> he he następny nawiedzony nowoczesną dietą ideologiczną
>
> pożyjemy chłopcze zobaczymy kto ma racje,
> mam to za sobą szkoda tylko że 30 lat za póżno

na złej diecie udało ci sie przezyć 30 lat ,a ile zamierzasz przezyci na
diecie kwasniewskiego?? czy jest udokumentowny przypadek osoby ,ktora
stosowała ta diete przez 30 lat??
czy ludzli organizm jest w stanie to wytrzymać ??jesli uwazasz,ze tak to
napisz na jakiej podstawie tak twierdzisz .czy twoje twierdzenie opiera sie
na dostepnej wiedzy czy tylko na wierze i poboznych zyczeniach

23. Data: 2005-02-06 19:08:09

Od: "ali " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> napisz na jakiej podstawie tak twierdzisz .czy twoje twierdzenie opiera sie
> na dostepnej wiedzy czy tylko na wierze i poboznych zyczeniach

czarny jesteś tak nawiedzony czy szukasz głupszych od siebie?

twoja dieta opiera się na dostępnej wiedzy czy tylko na niesprawdzonych
teoriach? a może na wierze że te teorie są prawdą?
na głupie pytania możesz dostać taką samą odpowiedź.
Jak mniemam J.Kwaśniewski z rodzina stosuje swoją dietę już dłużej niż 30 lat
i jeszcze żyje, są i inni,
nie słyszałem żeby ktokolwiek przeprowadził wieloletni program badania diet
niskowęglanowych mimo że dostępna wiedza daje przesłanki o ich przewadze nad
dietami wysokowęglowodanowymi, w stosunku do których też takich badań nie
przeprowadzono ale wciska się niesprawdzone teorie.
może masz na to odpowiedz?
ps. żywienie węglowodanowe już przeszedłem przez 50 lat wynik znam, czas
było te dobrodziejstwo zatrzymać i iść w odwrotnym kierunku, wynik już jest
obiecujący więc pożyjemy zobaczymy
trochę logiki czarny wystarczy a nie wiary

24. Data: 2005-02-06 19:22:02

Temat: jeszcze jedna prawda objawiona
Od: "ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

prawidłowe stosowanie żywienia niskowęglowodanowego (optymalnego)wymaga
dostępu do niskoprzetworzonej naturalnej zdrowej żywności, a to jest dziś już
herezja.
masz więc tu swoją logikę cepa czarny

25. Data: 2005-02-06 20:41:53

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
wiadomości
or.workplace.pl...
> Przeglądam pl.misc.dieta

> Zapisz się na karate.

Doskonała konkluzja:)))))

26. Data: 2005-02-07 07:37:07

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >

> czarny jesteś tak nawiedzony czy szukasz głupszych od siebie?
>
> twoja dieta opiera się na dostępnej wiedzy czy tylko na niesprawdzonych

na dostepnej wiedzy

a może na wierze że te teorie są prawdą?

teorie sa zweryfikowane i potwierdzone w badaniach klinicznych

> na głupie pytania możesz dostać taką samą odpowiedź.

czy mozesz napisac ,że twoja dieta opiera sie na sprawdzonej w badaniach
teorii a nie na wierze ???

> Jak mniemam J.Kwaśniewski z rodzina stosuje swoją dietę już dłużej niż 30
lat
> i jeszcze żyje, są i inni,

na szczescie strzeliłes sam sobie gola piszac ,że ty mniemasz.

> [...]
> dietami wysokowęglowodanowymi, w stosunku do których też takich badań nie
> przeprowadzono ale wciska się niesprawdzone teorie.

"wiedza daje przesłanki o ich przewadze " wiedza niezweryfikowana
dowiadczeiem ???

> może masz na to odpowiedz?

gdzie i w jaki sposób została nabyta ta wiedza skoro jak sam piszesz nie
były prowadone badania?

> ps. żywienie węglowodanowe już przeszedłem przez 50 lat wynik znam, czas
> było te dobrodziejstwo zatrzymać i iść w odwrotnym kierunku, wynik już
jest
> obiecujący więc pożyjemy zobaczymy

liczysz na nastepne 50 lat na diecie kwasniewskiego??? jestes jak widze
człowiekiem dużej wiary, ale niestety małego rozumu

> trochę logiki czarny wystarczy a nie wiary

wykaz ta logike ,bo jak na razie piszesz o mniemaniach,ktorym blizej do
wiary niz logiki

27. Data: 2005-02-07 07:45:13

Temat: Re: jeszcze jedna prawda objawiona
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> prawidłowe stosowanie żywienia niskowęglowodanowego (optymalnego)wymaga
> dostępu do niskoprzetworzonej naturalnej zdrowej żywności, a to jest dziś
> [...]

a co to znaczy zywienie optymalne czy możesz mi napisac krótko zasady tego
zywienia.
ile powinno sie spozywać weglowodanów, a ile białka.? poda w gramach w
stosunku do wagi ciała
czy jestes w stanie mi odpowiedzieć na podstawie lektury ksiazek
kwasniewskiego

28. Data: 2005-02-07 13:54:31

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam <z...@g...com.pl> napisał(a):

> Dzieki za rady, tak ja to wszytko wiem:-). Wlasnie rozpoczalem drugi dzien
> diety, pozniej po prostu zmienie sposob odzwiania i bede bardziej sie
> kontrolowac. Dieta optymalan? Nie ma mowy.
>
> Jem tylko zdrowe tluszcze i nie wyobrazam sobie, zeby zrec te ohydztwa.

Hellou, to dobrze, ze wiesz, ale jeszcze wazne, by nad tym pracowac. IMO,
skoro nie_mozesz_powstrzymac_sie od jedzonka, skupiasz sie na tym i cierpisz
z tego powodu, to jest duzo do zrobienia. Jak dla mnie lekarstwem jest
wyjscie, otwarcie sie na ludzi. Wsluchiwanie sie jedynie w siebie czesto
prowadzi jedynie do kolowrotka mysli, zagluszanego jedzeniem
wlasnie...sluchaj, wymieniaj sie spostrzezeniami i czytaj...
A to, ze nie od razu wychodzi, ...no coz :)
Dieta fajna rzecz, byleby nie przesadzac. Jesli zrobisz odstepstwo, zjesz
batonika czy czekoladke , nie mysl o sobie zle.

Zdrówki i buziaki
Hania

29. Data: 2005-02-08 15:18:30

Od: "Adam" <z...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> batonika czy czekoladke , nie mysl o sobie zle.

Dzieki Haniu

30. Data: 2005-02-08 16:34:02

Od: "wiolusia" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Hania " <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>news:cu7run$eol$1@inews.gazeta.pl. ..
>>
>Dzieki Haniu
>
>Cześć Haniu:-)nie jedz produktów mącznych,kolacji tez nie jadaj i bedzie
(powinno byc)ok!!!!!!!!!!!!!
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Pytanie do Optymalnych