jeszcze o zmywarce - co jest a czego nie ma ?

następny post »
From: "rokko" <r...@t...net.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: jeszcze o zmywarce - co jest a czego nie ma ?
Date: Tue, 8 Nov 2005 02:58:13 +0100

kontynuując zapoczątkowany temat zmywarkowy chcę zwrócić uwagę na kilka
spraw, np. co jest wyposażeniem "standardowym" a co powinno być dodatkowo ?
ja tymczasem w mojej zmywarce stwierdziłem brak obiecanej głowicy do mycia
blach - jest wyraźnie opisana w katalogu i instrukcji obsługi, więc wiem co
to powinno być....
Ale skąd mam wiedzieć czy mam i jak wygląda "uchwyt do mycia długich noży" ?
albo czy "składane półki w dolnym koszu" to te kładzione pręciki - składane
uchwyty na talerze ?
nawet za bardzo nie wiadomo jak reklamację składać - instrukcja która
przychodzi ze zmywarką jest jedna dla wszystkich typów zmywarek i
wyposażenie dodatkowe jest oznacza *) i podpisem, że dany element "dotyczy
tylko niektórych modeli"....
spisu wyposażenia, które powinno być dostarczone - BRAK !

oraz

jak do cholery uruchomić zabezpieczenie przed otwarciem drzwi przez dzieci ?
instrukcja po polsku jest całkowicie nieczytelna, w innych widać jakieś
manipulacje wkrętakiem, a jak się przyjrzeć to widać coś pomarańczowego w
głębi uchwytu do otwierania, ale mnie mimo wielu prób nie udało się "z tym
pomarańczowym" nic zrobić....a uchwyt działa wg mnie normalnie, tzn. jak się
go pociągnie do góry to otwierzają się drzwi....
czy ktoś mi to wyjaśni ?

ufff, tyle na pierwsze godziny zaznajomienia się ze sprzętem......

rokko