Re: jeszcze o zmywarce - co jest a czego nie ma ?

Data: 2005-11-15 13:30:22
Temat: Re: jeszcze o zmywarce - co jest a czego nie ma ?
Od: " 666" <j...@i...pl>

Ja też.
Ale akurat to jest otwarta kuchnia, kanapa, telewizor, i to zdecydowało.
Poza tym obok jest kuchenka Whirpool w innym designie...
Nawet wysledziłem w jednym Euro niezły model zmywarki 6th sense w tym samym designie
z tamtych lat i to w wyprzedazy
(chociaz to nie znaczy, że tanio, jak to w Euro), ale nie ma tego mycia blach, na
którym mi zależy.
Inna sprawa, że planowałem taki ciąg blachy pod blatem własnie, no ale wymiana
kuchenki teraz po paru latach, finansowo
bez sensu.
Dodatkowo, jezeli za pare lat bedzie przeprowadzka, to kuchenkę raczej zostawie, a
zmywarkę zabiore i w pełni
zintegrowana bedzie pasowała do każdego nowego sprzętu.
Uff, uzasadniam swój dysonans pozakupowy.
Ale jeszcze nie zapłaciłem ;-))
JaC
PS. No marzy mi się panel 'wyniesiony', bezprzewodowo na ten przykład ;-)
Chyba ze dwie firmy cos takiego robią, a może w tym BSH własnie ?
Co do przycisków masz rację, zrezygnowałem z AEG z uwagi na te 11 guzików na panelu,
ale dla Ciebie gadzeciarza to
byłaby frajda :-))