jezyk polski

1. Data: 2004-11-06 20:06:15

Temat: Re: jezyk polski
Od: elgar_mail <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 6 Nov 2004 15:10:56 +0000 (UTC), Pyzol wrote:

> A czy mialas okazje sprawdzic ILE rzeczywiscie tej wiedzy posiadaja?

Nie wchodziłam za bardzo na te tematy, żeby nie znaleźć się w niezręcznej
sytuacji, gdyby rozmówca miał się źle poczuć (no takie dmuchanie na zimne,
może też za krótko byłam i za mało było bliskich znajomych). Jakoś nie
zdarzyło mi się nikogo bezpośrednio pytać. Raz temat poruszyła koleżanka,
wydawało mi się, że - jak na Niemkę - sporo wie o froncie wschodnim i
okupacji u nas. Ale może trafiłam na wyjątek, nie upieram się.

elgar

1. Data: 2004-11-06 20:15:31

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

elgar_mail:
> ... Ale może trafiłam na wyjątek, nie upieram się.

Moze to kwestia zwiazana z NRD (dawne Niemcy_wschodnie)?
Gdzie dokladnie studiowalas?

--
Czarek

1. Data: 2004-11-06 20:20:11

Od: elgar_mail <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 6 Nov 2004 21:15:31 +0100, cbnet wrote:

> elgar_mail:
>
> Moze to kwestia zwiazana z NRD (dawne Niemcy_wschodnie)?
> Gdzie dokladnie studiowalas?

W ponadmilionowym mieście Kolonii ;-)

elgar

1. Data: 2004-11-06 20:33:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

elgar_mail:
> W ponadmilionowym mieście Kolonii ;-)

Ciekawe. :)
To moze "jeczyduuy" byly z dawnego NRD? Nie? ;)

--
Czarek

1. Data: 2004-11-06 20:46:07

Od: elgar_mail <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 6 Nov 2004 21:33:53 +0100, cbnet wrote:

> elgar_mail:
>
> Ciekawe. :)
> To moze "jeczyduuy" byly z dawnego NRD? Nie? ;)

No teraz już nie sprawdzę. Ale coś dużo by ich było.
Pomyślałam, że może to bliskość Francji i pomniejszych sąsiadów powodowała
jakąś szczególną gorliwość tamtejszego nauczycielstwa do rozmów o historii?
Klimat też tam jakby mniej "swojskoniemiecki" (porównuję z Bawarią).

elgar

1. Data: 2004-11-06 20:53:10

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

elgar_mail:
> [...]
> powodowała jakąś szczególną gorliwość tamtejszego nauczycielstwa do
> rozmów o historii? Klimat też tam jakby mniej "swojskoniemiecki"

Tak cos mi swita, ze dawno temu :) czytalem cos na temat ciezaru
poczucia tozsamosci Niemcow z RFN ze zlem II wojny swiatowej (w
odroznieniu od Niemcow z NRD), wiec czesc zachodnia by sie nawet
zgadzala. ;)

Byc moze zatem rozwiazanie ~zagadki jest banalnie proste: kwestia
wyksztalcenia? :)

--
Czarek

1. Data: 2004-11-06 21:10:24

Od: elgar_mail <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 6 Nov 2004 21:53:10 +0100, cbnet wrote:

> Byc moze zatem rozwiazanie ~zagadki jest banalnie proste: kwestia
> wyksztalcenia? :)

No i w ten sposób trochę podważają się stereotypy... tylko tyle chciałam
powiedzieć :-)

elgar

1. Data: 2004-11-06 21:20:03

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

elgar_mail:
> No i w ten sposób trochę podważają się stereotypy... tylko
> tyle chciałam powiedzieć :-)

To ja jeszcze chcialbym zauwazyc ze stereotypy sa ~dobre
dla mas. ;)

--
Czarek

1. Data: 2004-11-07 22:51:53

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol; <cmglpr$mr9$1@inews.gazeta.pl> :

> rodzinnym
>
> Z tego by wynikalo,ze kobiety sa inteligentniejsze. Inteligencja, wszak, to
> zdolnosc znalezienia swojego miejsca w nowych warunkach.

A ja bym jednak zasugerował większą "psychopatyczność" lub uleganie
otoczeniu/brak stałości w emocjach. ;)

Flyer
--
Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

Zmiana czasu
Moje pozegnanie z Adamem
Dzien Zmarlych - bratu poswiecam