Zmiana czasu

1. Data: 2004-10-31 14:04:26

Temat: Zmiana czasu
Od: Marek Krużel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

rano dowiedziałem się że była zmiana czasu, a do tego która jest
godzina doszedłem następująco pokrętnym rozumowaniem: zmiana czasu
jest po to, żeby zimą ze względu na oszczędność energii wcześniej
(o wcześniejszej godzinie) robiło się widno, zatem wcześniej też
robi się ciemno (ponieważ zwyke wstaję gdy jest już jasno, to zmrok
bardziej do mnie przemawia), a więc gdy robi się ciemno jest mniejszy
numerek (na zegarze), czyli wstałem jak był mniejszy (niż zwykle)
numerek, czyli ponieważ zegar pokazuje dziewiątą, to jest ósma :)

--
http://good.solutions.net.pl/konflikty/

1. Data: 2004-10-31 18:05:39

Temat: Re: Zmiana czasu
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> numerek (na zegarze), czyli wstałem jak był mniejszy (niż zwykle)
> numerek, czyli ponieważ zegar pokazuje dziewiątą, to jest ósma :)

Ja sie za to teraz całkiem juz pogubiłam. Dwa włączone komputery, kilka zegarów
i zegarków a na kazdym inna godzina, bo kazdy przestawiał czasomierze wedle
uznania, nie konsultujac tego z innymi:) Efekt? część jest poprzestawiana
dwukrotnie, część w ogóle, jeden został nie w tą stronę co powinien, a część
chodzi dobrze:)
Chyba czas zorganizować akcję ujednolicania czasu.
Chociaż...jutro jest jeszcze w końcu wolne:)

Aska

1. Data: 2004-11-01 16:23:15

Od: "uysy" <u...@p...onet.polska> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja sie za to teraz całkiem juz pogubiłam. Dwa włączone komputery, kilka
> zegarów
Uff...
Myślałem, że tylkoja się pogubiłem..
Wciąż nie wiem która naprawdę jest godzina...
Ale... czy to takie ważne??

Zdroowko
Seb

1. Data: 2004-11-01 19:34:10

Od: "Jonny Vicemiller" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel <h...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> numerek (na zegarze), czyli wstałem jak był mniejszy (niż zwykle)
> numerek, czyli ponieważ zegar pokazuje dziewiątą, to jest ósma :)

nie wachaj juz butaprenu!!

1. Data: 2004-11-01 20:33:53

Od: Marek Krużel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 01 Nov 2004 19:34:10 +0000 "Jonny Vicemiller"
<b...@g...SKASUJ-TO.pl> w:<cm633i$ntd$1@inews.gazeta.pl>
ma tyle do powiedzenia:

> nie wachaj juz butaprenu!!

co to jest butapren?

1. Data: 2004-11-01 20:35:17

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel<h...@g...pl>

> co to jest butapren?

a mówił, żeby nie wąchać ;)

p.
--
'jeden z bardziej hardkorowych mistrzów - zjadał swoje wszy'
- zasłyszane

1. Data: 2004-11-01 22:18:47

Od: Marek Krużel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 01 Nov 2004 21:35:17 +0100 Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa>
w:<cm66nh$252t$1@mamut1.aster.pl> ma tyle do powiedzenia:

> a mówił, żeby nie wąchać ;)

czemu tak mówił?

1. Data: 2004-11-02 07:46:56

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" <h...@g...pl> napisał w wiadomości ;)

> czemu tak mówił?

Bo sam wąchał i zna konsekwencje :))

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2004-11-02 12:57:10

Od: Marek Krużel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 02 Nov 2004 08:46:56 +0100 "Vicky" <b...@a...pl>
w:<cm7e15$2b0a$1@mamut.aster.pl> ma tyle do powiedzenia:

1. Data: 2004-11-02 14:07:35

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> tzn rozpoznał w tym co napisałem? :)

Może też zmrok do niego "bardziej przemawia" :)

Pozdrawiam
Vicky

Moje pozegnanie z Adamem
Dzien Zmarlych - bratu poswiecam