juz wysiadłam z rozumieniem...

następny post »
From: "Iwcia&Pstryk" <p...@t...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: juz wysiadłam z rozumieniem...
Date: Tue, 24 Jun 2003 08:18:17 +0200

Parę dni temu nagle stracił przytomność i momentalnie umarł 30-latek, mój
znajomy. Z nieznanej przyczyny, sekcja nic nie wykryła... tyle że jeszcze
nie było raportu z toksykologii. Pomyślałam wtedy o samobójcach... że sami
sobie odbierają to, co ten facet chciałby mieć a nie wiedzieć dlaczego - nie
mógł. Tak jakby napluli w twarz tym umierającym.
Dzisiaj w nocy moja 17-letnia siostrzenica podcięła sobie żyły. Przez jakąś
durną awanturę z matką. To jest dla mnie szok - to jest moje przyszywane
dziecko, wydawało nam się ze ślubnym że mamy z nią dobry kontakt... wczoraj
właściwie pół dnia razem spędziliśmy - być może nie uwierzycie ale wszystko
było OK!!!!! Dziewczę chętnie parę dni wcześniej zdecydowało że sobie u nas
dorobi na wakacje, martwiła się tylko że musi szybciej lecieć na angielski,
nic absolutnie nic nie wskazywało że coś może być nie w porządku... Fakt że
z moja siostra i ona po prostu nie współgrają ze sobą emocjonalnie, nie
potrafią ze sobą rozmawiać - ale myślałam że dużo znajomych, dobra wierna
przyjaciółka i my na dokładkę - a zwłaszcza mój Tżet potrafi z nią szczerze
pogadać i wyciągnąć problemy - jakoś kanalizujemy ten węzeł.
Nie mogę pojąć jakim sposobem mogło nam coś umknąć. Wiedzieliśmy o
konfliktach, ale były to sprawy na miarę zakazu przekłucia sobie pępka przed
osiemnastką.
Myślałam że już przeprowadziliśmy ją przez meandry dojrzewania, pierwszej
miłości i pierwszego zawodu w tejże. Zastanawiam się teraz co mogliśmy
zrobić więcej. Nic nie przychodzi mi do głowy.
Podobno próbowała już sobie podcinać w sobotę. W nocy przy szyciu mówiła że
szkoda że jej się nie udało. Nic nie rozumiem, to takie absurdalne,
niekonsekwentne - przecież potencjalni samobójcy nie planują sobie wakacji
dwa tygodnie po śmierci! I nie martwią się o pieniądze na nie!
Została w psychiatryku.
Idę dzisiaj na pogrzeb tego znajomego, potem albo wcześniej przytulić
siostrę... i czuję że już nic nie rozumiem. Przewrotnie mam nadzieję że
dziewczęciu jakieś kuku się zrobiło łatwe do wyjaśnienia z biologicznego
punktu widzenia.... bo nie mogę uwierzyć w nic innego...
Mam ochotę zwinąć się w kłębek zasnąć a jak się obuidzę to może sie okaże że
to zły sen...

Iwcia