kakaowiec z jabłkami - chwale

1. Data: 2005-03-23 14:18:33

Temat: kakaowiec z jabłkami - chwale
Od: "pusiak" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dziś zrobiłam wynaleziny w sieci kakaowiec z jabłkami i bardzo polecam. Jest
pyszny i aromatyczny. W całym domu pięknie pachnie czekoladą, jabłkami i
orzechami. To ciasto to rewelacyjne połaczenie wiśni, orzechów, jabłek i kakao.
Ja wprawdzie zmniejszyłam ilość cukru do 3/4 szklanki i dałam troche więcej
wiśni (mrożonych)- ale efekt jest wspaniały. Ciasto pięknie rośnie i nie ma
zakalca. Polecam gorąco

wklejam na wszelki wypadek przepis

Kakaowiec z jablkami
Składniki:
5 jajek
1 szklanka cukru
0.5 szklanki oleju
2 szklanki mąki
6 jabłek
1 łyżka sody
2 czubate łyżki kakao
szczypta cynamonu
szklanka pokrojonych orzechów(włoskie,laskowe)
0.5 szklanki rodzynek
0.5 szklanki wiśni(z kompotu)

Oddzielić żółtka od białek. Białka ubić na sztywno z odrobiną soli. Dodać
cukier i żółtka i jeszcze to razem dobrze ubić. Dodać olej i mąkę i resztę
sypkich produktów. Na koniec dodać jabłka pokrojone w kostkę, orzechy,
wiśnie, rodzynki i dobrze wszystko wymieszać.
Piec w piekarniku 45 minut.
Wystudzone ciasto można polać polewą(ja kupuję taką co się wkłada do wody i
się sama rozpuszcza)
Smacznego!!!
Ania

pozdrawiam
pusiak

1. Data: 2005-03-24 19:06:42

Temat: Re: kakaowiec z jabłkami - chwale
Od: "sabina" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a jak długo trzeba piec to ciasto?
z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam :-)

1. Data: 2005-03-24 19:07:47

Od: "sabina" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ojej to jest w przepisie chciałam zapytać w jakiej temperaturze-ale jestem
rozkojarzona :-) pozdrawiam

1. Data: 2005-03-24 19:26:35

Od: "pusiak" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ojej to jest w przepisie chciałam zapytać w jakiej temperaturze-ale jestem
> rozkojarzona :-) pozdrawiam

Ja piekłam tak w granicach 200-220st. 45min

pusiak

1. Data: 2005-03-24 19:40:17

Od: "sabina" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję bardzo pozdarwiam i zycze radosnych świąt :-)

danie ktore szokuje w swieta gosci!
[jaka] sałatka na wielkanocny stół?
chleb Fiony - katastrofa :-(
mazurek wielkanocny:)