karmelówka

1. Data: 2004-07-31 17:19:01

Temat: karmelówka
Od: duśka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam:)

mam pytanko dotyczące karmelówki (bo chyba tak to się nazywa...)
jak się ją robi? czy ktoś robił i wie jak?
ostatnio byłam na weselu i tam taki trunek z beczki się lał...
znalazłam przepis z cukrem
http://kuchnia.verusinter.net/przepis.php?NUMER=6484
ale słyszałam że można też robić z takiego karmelu robionego z mleka
skondensowanego gotowanego w puszce

pozdrawiam
duśka

1. Data: 2004-07-31 17:39:35

Temat: Re: karmelówka
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

duśka wrote:
> [...]
> http://kuchnia.verusinter.net/przepis.php?NUMER=6484
> ale słyszałam że można też robić z takiego karmelu robionego z mleka

Z mlekiem skondensowanym to bedzie raczej krem przypominajacy Baileys -
tez dobre, ale jednak co innego ;)

Kot - fan domowego Baileysa

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-07-31 17:59:28

Od: "Monika Wagner" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

no własnie ale jeżeli to własnie masz na myśli oto przepis:
2 puszki mleka skondensowanego słodzonego na 1/2 litra alkoholu.
mleko gotujesz 2,5-3 godz studzisz je a następnie mieszasz z alkoholem
gotowe

Kokos.
co z borówek??
pij mleko