khaki

1. Data: 2003-11-21 20:56:55

Temat: khaki
Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedzcie mi jak się je te owoce, czy obiera się je czy nie?

1. Data: 2003-11-21 21:40:25

Temat: Re: khaki
Od: "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szama" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Powiedzcie mi jak się je te owoce, czy obiera się je czy nie?

Ja dla dziecka obierałam, a skórkę spróbowałam- była moim zdaniem
smaczniejsza od owocu.

Ewa

1. Data: 2003-11-21 21:40:25

Od: "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-11-21 22:16:43

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja dla dziecka obierałam, a skórkę spróbowałam- była moim zdaniem
> smaczniejsza od owocu.

Ja też. Tzn. obierałam.

Dorota

1. Data: 2003-11-21 22:16:43

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja dla dziecka obierałam, a skórkę spróbowałam- była moim zdaniem
> smaczniejsza od owocu.

Ja też. Tzn. obierałam.

Dorota

1. Data: 2003-11-21 22:51:55

Od: "walkie!" <walkie_precz_ze_spamem@wroclaw_tu_cos_do_wywalenia.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik szama napisał:
> Powiedzcie mi jak się je te owoce, czy obiera się je czy nie?

ja przekrawam na pol i wygrzebuje miazsz lyzeczka

--

Justyna - walkie!
http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2003-11-21 22:51:55

Od: "walkie!" <walkie_precz_ze_spamem@wroclaw_tu_cos_do_wywalenia.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-11-21 22:52:03

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedzcie mi jak się je te owoce, czy obiera się je czy nie?
To jest taki owoc?? Oswieccie mnie prosze, bo pierwsze slysze.

Choc nic mnie dzis nie zaskoczy. Kupilam dzis owoc o nazwie Szaron (chyba)
jeszcze nie probowalam

Zofia Gebert

1. Data: 2003-11-21 22:52:03

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-11-21 23:09:30

Od: "arielka" <a...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"szama" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> Powiedzcie mi jak się je te owoce, czy obiera się je czy nie?

mozna jesc ze skorka bo jest jadalna ale jak ktos ma wrazliwy zołądek to
lepiej obrac skorke
ja to wykrawam wierzch i jemy łyzeczka miaz
jak sie kupuje to kupic miekka w dotyku o smaku ciepkim jest jeszcze nie
dojrzała .

pozdrowienia
arielka

shiitake poszukiwane...