klimatyzator przenośny typu split

1. Data: 2007-08-24 19:14:00

Temat: klimatyzator przenośny typu split
Od: Kazik Zmijowski <k...@p...onetSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Miałem nadzieję że jeszcze to lato przetrzymam, ale już nie daję rady - ten
gorąc i wilgoć mnie dobija :-(
Muszę kupić jakiś klimatyzator do mieszkania w bloku, w sumie najbardziej
preferowałbym typ przenośnego splita. Na stały to raczej nie dostanę zgody
od wspólnoty.
Moc chłodząca 3 - 4 kW, cena raczej poniżej 3 tys.

I teraz pytanie - macie jakichś faworytów jeśli chodzi o ten typ
klimatyzatorów?

Czy są przenośne splity z wodoodporną jednostką zewnętrzną?

Czy są przenośne splity z agregatem zainstalowany w jednostce zewnętrznej a
nie w wewnętrznej?

Jaka jest średnica rury łączącej - w tej chwili mam dwa peszle każdy jakieś
2 cm wewnętrznej średnicy puszczone pod parapetem. Mogę to ewentualnie
rozkuć trochę żeby przepuścić rurę...
Tylko czy ona jest rozłączalna, tzn da się ją odpiąć od jednego końca i
przepuścić przez dziurę w ścianie...?

Gdzie szukać dostawcy w Krakowie?

Pozdrawiam

Kazio