kłucie pod mostkiem-co to?

1. Data: 2003-04-09 07:34:59

Temat: kłucie pod mostkiem-co to?
Od: "Radek " <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Od jakiegoś czasu doskwiera mi poranne kłucie pod mostkiem. Zaczyna się
zaraz po obudzeniu. Co to mogłoby być? Z tego co czytałem, stan
przedzawałowy objawia się bólami, a podobno nigdy uczuciem kłucia. Ponadto
zazwyczaj zaczyna się po wstaniu z łózka, u mnie jest to zaraz po obudzeniu.
Wiem, że muszę iść do lekarza, ale czy ktoś mógłby mnie uświadomić co to
moze być.

Pozdrawiam

Radek

2. Data: 2003-04-09 09:13:53

Temat: Re: kłucie pod mostkiem-co to?
Od: "Iza" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno niektóre schorzenia kręgosłupa mogą powodować takie kłucie. Mnie też
czasami doskwiera coś takiego, ale każdego roku biorę serię 10 masaży
zdrowotnych i na jakiś czas przechodzi.

Pozdrawiam,
Iza

http://www.gazeta.pl/usenet/