kokardka - telefon

1. Data: 2002-03-07 08:06:44

Temat: kokardka - telefon
Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny !
juz od ponad 3 miesiecy czekam na przesylke z "kokardki", chyba jej juz nie
dostane. zreszta przestalo mi zalezec. natomiast zaczelo mi zalezec na innej
rzeczy z tego sklepu. powiedzcie, czy ktoras z Was zamawiala przez TELEFON i
za ile dni dostala. bardzo mi zalezy, a nie bede wysylala zamowien, bo oni -
delikatnie mowiac - maja je w ...........

pozdrawiam
maja

1. Data: 2002-03-07 08:15:18

Temat: Re: kokardka - telefon
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> za ile dni dostala. bardzo mi zalezy, a nie bede wysylala zamowien, bo oni -
> delikatnie mowiac - maja je w ...........

Zawsze zamawiam przez telefon. Najszybciej przesyłkę otrzymałam po tygodniu.
Najdłużej czekałam dwa tygodnie. Ostatnio trochę się wkurzyłam, ponieważ nie
zrealizowali całego mojego zamówienia i nie napisali nawet zdania, że czegoś
tam aktualnie nie mają. Skąd mam wiedzieć, czy czegoś im zabrakło, czy przez
nieuwagę nie włożyli do paczki?
Może zadzwoń i zapytaj o to stare zamówienie? Ktoś miał taki kłopot i w ten
sposób przyspieszył sprawę.
Macia

1. Data: 2002-03-07 08:31:47

Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
juz pisalam o tym na grupie, ale napisze jeszcze raz:)
Potrzebna mi byla na gwalt kanwa, bo chcialam zrobic prezent na za 2
tygodnie:) A, ze mieszkam w malym miescie, to u mnie zadnej kawny sie nie
kupi:). dziewczynyu na grupie polecily Kokarde, mieli szybko przyslac.
Zadzwonilam, zamowilam. Jakos tak sie zlozylo, ze na nastepny dzien bylam w
Bialymstoku i znalazlam owa kanwe, wiec kupilam. Zadzwonilam do Kokardki i
poprosilam, zeby mi juz nie przysylali. Babka powiedziala, ze dobrze, ze
wycofia zamowienie. Po 5 tygodniach (prezent juz daaaawno dalam) przychodzi
pani listonosz z paczka. Z kokardki. No myslalam, ze mnie trafi. Nie dosc,
ze mieli przyslac w ciagu 2 tygodni, to przeciez odmawialam te zamowienie.
Wzielam ta kanwe, bo sie przyda, ale jak tak mozna. Wnerwilam sie, juz chyba
nic tam nie zamowie.

Pozdrawiam
Aga

w sprawie frywolitek