cos na stolik

1. Data: 2002-03-07 14:47:21

Temat: cos na stolik
Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam w pokoju stolik, z ktorym wiecznie jest problem, bo nie mam co na niego
polozyc. Na szydelko to sie na razie porywac nie bede (zostawie sobie na "po
maturze"), a teraz poki co, to bym sobie cos wyhaftowala, najchetniej
krzyzykami oczywiscie. I tu jest problem. Nigdy czegos takiego nie robilam,
zawsze tylko obrazki. Na czym to haftowac? Len? Aida (stolik nie jest duzy)?
Czy jakis obrusik z wstawkami do haftowania krzyzykami? Czy po prostu obszyc
tasma z Aidy i na tym wyhaftowac? I na koniec...potrzebny mi jakis ladny
motyw. Moze jakies kwiatki albo cus. Pokoj mam na niebiesko raczej...
Jakby ktoras z Was wpadla na jakis pomysl, to blagam, pomozcie. Pieska juz
koncze wyszywac, a do matury cale 2 miesiace wiec nie bede siedziec z
zalozonymi rekami;)

Pozdrawiam
Aga ( z dobiero co zdjetymi drutami z zebow:)

1. Data: 2002-03-07 15:56:06

Temat: Re: cos na stolik
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agus <g...@p...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a67ufr$2a4$...@n...tpi.pl...
> motyw. Moze jakies kwiatki albo cus. Pokoj mam na niebiesko raczej...

Proponuje miekka kanwe (jak aida) i krzyzyki na to niebieskie, beda w
zalaczniku:)

> Pozdrawiam
> Aga ( z dobiero co zdjetymi drutami z zebow:)

Zadowolona z efektu?

Elzbieta

1. Data: 2002-03-07 16:09:57

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> maturze"), a teraz poki co, to bym sobie cos wyhaftowala, najchetniej
> krzyzykami oczywiscie. I tu jest problem. Nigdy czegos takiego nie

A moze hardanger? Ladnie wyglada, haftuje sie posrednio troche jak krzyzyki,
troche jak richelieu, najczesciej jednokolorowe, moze byc dwu...
Elzbieta

1. Data: 2002-03-07 16:24:32

Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moze hardanger? Ladnie wyglada, haftuje sie posrednio troche jak
krzyzyki,
> troche jak richelieu, najczesciej jednokolorowe, moze byc dwu...
> Elzbieta

O matko...a co to? jak to sie robi? trudne? Jak wytlumaczysz, albo dasz
namiary na stronke gdzie opisane jak robic, to bardzo chetnie:)

Aga

1. Data: 2002-03-07 17:51:33

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agus <g...@p...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a6845v$eii$...@n...tpi.pl...

> krzyzyki,
>
> O matko...a co to? jak to sie robi? trudne? Jak wytlumaczysz, albo dasz
> namiary na stronke gdzie opisane jak robic, to bardzo chetnie:)
>
> Aga

Np. tutaj zobaczysz gotowe serwetki, moga byc oczywiscie duze, latwe
(podobno), mam kurs, ale chwilowo nie mam czasu, zeby wskanowac - po
niedzieli dopiero.
http://www.katyscorner.com/html/hardanger.html
Musi byc specjalny material, sprzedaje np. Hobby Studio z Elblaga, drogi,
ok. 60 zl za 1 mb, ale nici w jednym kolorze i efekt widzialam na stole -
ciekawy i ladny:)
Od biedy mozna chyba uzyc miekkiej kanwy dosyc gestej i jednakowej w obie
strony.
Elzbieta

kokardka - telefon
w sprawie frywolitek