jeszcze o stronach

1. Data: 2002-03-06 18:55:32

Temat: jeszcze o stronach
Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego żadna z nas nie wypatrzyła ciekawych stron niemieckich (
przynajmniej nie pochwaliła się adresami)? Przecież Niemcy mają Burdę, lubią
robótki ręczne, nawet czytałam kiedyś o muzeum poświęconym tylko haftom. I
co? Ciągle obrcamy się w kręgu stron anglojązycznych i czasami - dla
odmiany - rosyjskich. A co z niemieckimi?
Balbina

1. Data: 2002-03-08 12:36:24

Temat: Re: jeszcze o stronach
Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Balbina" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> co? Ciągle obrcamy się w kręgu stron anglojązycznych i czasami - dla
> odmiany - rosyjskich. A co z niemieckimi?

A prosze bardzo.
Siedzialam pol dnia i cos znalazlam. Ja jestem niemieckojezyczna
(germanistka), wiec nawet wole strony niemieckie, bo przynajmniej wiem
dokladnie, o czym czytam :))).
Ale jestem zdziwiona, ze znalazlam tak malo i w sumie niezbyt ciekawe.
Co znalazlam - podaje:
http://kreutstich-kreativ.com - w dziale Galerie jest duzo wzorow za free,
przede wszystki ze zdjec (okropnie pracochlonne)
www.kreustich-welt.de - w dziale Vorlagen takie malutkie wzorki za free
www.woll-bachmann.de - sklep, mozna zakupic zestawy do haftu
www.coatsgmbh.de - pod fun&free i dalej Ideenbox - Archiv - calkiem ladne
wzorki
www.nadelhexe.de - troche wzorow free (Stickvorlagen), tabele do
przeliczania (Umrechnugstabellen), galeria
http://stoffhaus-kepper.de/rico.htm - opis i mozliwosc zakupu zeszycikow
Rico-Stickbuecher (mam 4 takie, ladne rzeczy, szczegolnie w zeszyciku
Toscana, juz niedlugo zaprezentuje 4 prace na mojej stonie, chetnym podesle
wzorki zeskanowane na priva - to sa krajobrazy toskanskie, bardzo ladne!),
tylko te zeszyciki dosc drogie!
www.offerta-versand.de - mozna zamowic zestawy do haftu, drogie okropnie!
www.monika-arnold.com - sklep, zestawy do haftu, drogie!
www.omakram.de - strona prywatna, troche wzorow za free
www.maurer-stroh.com - niemiecka strona po angielsku (juz chyba bylo),
polecam, bardzo duzo wzorow za free, ladniutkie!
www.stickparadies.de/twfreebies/index.htm - bardzo ladne smoki
www.handarbeiten-dreyer.de - nie sprawdzilam
www.sticknadel.de - tez nie wiem co, ale inni polecaja.
I to by bylo na tyle. Szukam wytrwale, bo juz mi sie idee koncza, ale te
ciekawsze w sieci trzeba zakupic. Nic za free!
Pozdrawiam wszystkie grupowiczki
Anna Sikora

1. Data: 2002-03-08 19:13:20

Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://kreutstich-kreativ.com - w dziale Galerie jest duzo wzorow za free,
> przede wszystki ze zdjec (okropnie pracochlonne)
trochę przekręciłas adres, ale i tak dotarłam tam. Powinno być: kreuzstich
> [...]
podesle
> wzorki zeskanowane na priva - to sa krajobrazy toskanskie, bardzo ladne!),
Bardzo proszę o skany!
> www.stickparadies.de/twfreebies/index.htm - bardzo ladne smoki
nie otworzyło mi się :(
> www.handarbeiten-dreyer.de - nie sprawdzilam
warto obejrzec

Dzieki za odzew. Niemieckiego nie znam, wiec sama nie mialam szans na
znalezienie czegokolwiek. prawde mowiac jestem zawiedziona - mialam nadzieje
na duuuuza uczte i "napasienie" swoich oczek.
Balbina

1. Data: 2002-03-09 17:34:29

Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki za odzew. Niemieckiego nie znam, wiec sama nie mialam szans na
> znalezienie czegokolwiek.
Zawsze do uslug. :)))
> prawde mowiac jestem zawiedziona - mialam nadzieje
> na duuuuza uczte i "napasienie" swoich oczek.
> Balbina
Jezeli chcesz "napasc" oczeta, to moge podac jeszcze kilka adresow z
galeriami prac. No, bylo co ogladac. Ja szukalam przede wszystkim pod katem
wzorow za free, ale jak juz napisalam, za wszystko trzeba placic i to
ciezkie pieniadze.
Polecam stronke prywatna Sabine Wachtel, jest tam potezny zbior linkow,
pogrupowanych krajami, wiodacych do najrozniejszych stron z krzyzykami. Jest
tam tego takie mnostwo, ze nie zdazylam sprawdzic.
http://home.t-online.de/home/Sabine.Wachtel/frame2.h
tm
Przyjemnej zabawy!
Pzdrawiam Anka Sikora

1. Data: 2002-03-09 19:25:14

Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Jest
> tam tego takie mnostwo, ze nie zdazylam sprawdzic.

Już się cieszę na oglądanie i jednocześnie jestem przerażona: parę wieczorów
"z głowy"! A gdzie czas dla męża i dzieci? Jak nic - "wypiszą" mnie z domu!
Ale mimi to dziekuję - zadowolona Balbina

cos na stolik
kokardka - telefon
w sprawie frywolitek
włóczkowy biustonosz