konwalie

21. Data: 2002-01-18 10:41:06

Temat: Re: konwalie (again)
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wybaczcie ze Was mecze w tym temacie ale mam jeszcze jedno
> pytanie: slyszalem bowiem ze kwiaty podczas takiego dluzszego
> transportu sa wkladane (?) w jakas odzywke.. mozecie mi
> powiedziec co to za odzywki i gdzie cos takiego mozna kupic..?

Marceli, czy ty naprawdę nie wiesz jak szukać takich informacji?
Pomęcz ich trochę:
http://www.euroflowers.com.pl/por_kwiaciarze.html
albo
http://www.ogrodnik.pl/bukiety/bukiety_06_02.asp
http://www.ogrodnik.pl/bukiety/bukiety_06_07.asp
http://www.proszynski.pl/czasopisma/kwietnik/arch_te
xt/index.html
http://www.proszynski.pl/czasopisma/bukiety/arch_tex
t/index.html
możesz też zadzwonić do tych redakcji albo wysłać e-mail.

Nie zapomnij przeczytać przepisów dotyczących importu i eksportu roślin.
Import roślin jest dozwolony tylko wtedy, gdy przesyłce towarzyszy świadec
two fitosanitarne.
pozdr. Jerzy

22. Data: 2002-01-18 14:52:24

Temat: Re: Re: konwalie (again)
Od: o...@w...pl (orange 4) szukaj wiadomości tego autora

Eureka! Udalo mi sie zamowic konwalie w kwiaciarni w Gdansku.
Dostane oczywiscie minimalna partie czyli 50 sztuk ale co tam.
Warto!
Przyjada z Holandii w przyszla srode, czwartek.. czeka mnie
tylko jazda do Gdanska :o)

dzieki wszystkim za pomoc i wskazowki!!

pozdrawiam,
Marceli

Dnia 18-01-2002 o godz. 11:41 Jerzy napisał(a):
> [...]
eksportu roślin.
> Import roślin jest dozwolony tylko wtedy, gdy przesyłce

Zaproś znajomych na czata! Wyślij SMSa z nowego czata WP!
Czat.wp.pl - Jedyny czat z ludzką twarzą < http://czat.wp.pl >

23. Data: 2002-01-18 19:21:11

Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

czeka mnie
> tylko jazda do Gdanska :o)
>
> dzieki wszystkim za pomoc i wskazowki!!
>
> pozdrawiam,
> Marceli

No to milej, krotkiej podrozy - gratuluje!
ALE moze ktoras z duzych kwiaciarni w Twoim miescie ma kontakt z
kwiaciarnia wysylkowa i moga sciagnac te kwiaty z Gdanska???
a moze da sie to zalatwic przez kuriera ???
ciekaw jestem.

Wojtek Pa

24. Data: 2002-01-18 19:55:11

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eureka! Udalo mi sie zamowic konwalie w kwiaciarni w Gdansku.
> Dostane oczywiscie minimalna partie czyli 50 sztuk ale co tam. [...]
Nie wiem, czy wierzysz w przesądy ale nie daje się kobiecie w prezencie
parzystej liczby kwiatów.
Nie zapomnij o mojej "prowizji". Może być ta jedna, nieparzysta.
;-)))

pozdr. Jerzy

25. Data: 2002-01-21 06:25:28

Od: o...@w...pl (orange 4) szukaj wiadomości tego autora

nie ma problemu - daj namiary na priva a w czwartek jak będę
wracał podrzucę je gdzieś :o))

Dnia 18-01-2002 o godz. 20:55 Jerzy napisał(a):
> [...]
> ;-)))
>
> pozdr. Jerzy

Zaproś znajomych na czata! Wyślij SMSa z nowego czata WP!

Prusy! Kto zna?
fontanna w domu
Creeping Charlie (nazwy polskiej nie znam), moze Michal wie???
e-książka dla ogrodników