kosiarka głośno chodzi

1. Data: 2004-07-31 13:05:18

Temat: kosiarka głośno chodzi
Od: "enn" <r...@s...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
mam na działce kosiarke elektyczną KIWI 900 W. zupełnie się nie znam na
kosiarkach dlatego mam do was pytanie, co zrobić aby ona tak głośno nie
kosiła. Od pewnego czasu hasłas towarzyszący przy pracy jest nie do
zniesienia, aż boję się reakcji sąsiadów.

enn

2. Data: 2004-07-31 14:50:59

Temat: Re: kosiarka głośno chodzi
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ceg5fb$f68$1@atlantis.news.tpi.pl enn
<r...@s...info.pl> napisał(a):
> [...]
> głośno nie kosiła. Od pewnego czasu hasłas towarzyszący przy pracy
> jest nie do zniesienia, aż boję się reakcji sąsiadów.

Hejka. Jest kilka możliwości, np. kupić sobie i sąsiadom zatyczki
ale najprościej, jak sam nie potrafisz naprawić, oddać do serwisu. :-)
Pozdrawiam usługowo Ja...cki

3. Data: 2004-07-31 19:18:21

Od: "Jurek Gąsior" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam na działce kosiarke elektyczną KIWI 900 W. zupełnie się nie znam na
> kosiarkach dlatego mam do was pytanie, co zrobić aby ona tak głośno nie
> kosiła.

Może łożysko na wale się rozsypało?Sprawdź,czy nie ma luzu .

4. Data: 2004-07-31 19:25:21

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "enn" <r...@s...info.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kosiła. Od pewnego czasu hasłas towarzyszący przy pracy jest nie do
> zniesienia, aż boję się reakcji sąsiadów.

Wystarczy dokręcić tłumik a jeśli urwały się śruby go mocujące w dodatku
wewnątrz korpusu silnika to oddaj do serwisu.

Pozdrawiam
skryba

5. Data: 2004-07-31 20:04:30

Temat: Re: kosiarka głośno chodzi-> mała zmiana tematu
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "enn" <r...@s...info.pl> napisał w wiadomości

U mnie na osiedlu firma kosi tzw. trawniki kosami spalinowymi. Robotnicy
pracują w nausznikach. Jak pracują przy końcu ulicy, czyli tak ze 200m ode
mnie, to własnych myśli nie słyszę, jak pracują przy płocie, to muszę się z
domu ewakuować - zupełnie jakby jechało stado traktorów, czołgów czy
podobnie ciężkiego sprzętu. Gdzie u licha można byłoby interweniować? Zanim
skoszą wszystkie tzw. trawniki w pobliżu, to mija tydzień i przez ten czas
można oszaleć!

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2004-07-31 20:21:51

Od: "Jurek Gąsior" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczy dokręcić tłumik a jeśli urwały się śruby go mocujące w dodatku
> wewnątrz korpusu silnika to oddaj do serwisu.

no nie wiem,czy kosiarki elektryczne mają jakieś tłumiki

7. Data: 2004-07-31 20:27:34

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:

> [...]
> skoszą wszystkie tzw. trawniki w pobliżu, to mija tydzień i przez ten czas

W firmie która daje zlecenie na koszenie, jesli to miejski
trawnik to UM, jeśli osielowy to SM itd.
Ewentualnie straż miejska.

Te trawniki trzeba kosić ( bo jak nie to ktoś zadzwoni z
interwencją, że nie wykoszone) a ten sprzęt niestety huczy
niemiłosiernie.
Ale nie sądzę by interwencja pomogła.

Najwyżej Ci powiedzą, że to mniej więcej tak jabyś miała
pretensje, że co tydzień hałasuje śmieciarka:-(

Pozdrawiam
Marta

8. Data: 2004-07-31 21:46:43

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w
wiadomości news:cegu5m$htc$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
Zanim
> skoszą wszystkie tzw. trawniki w pobliżu, to mija tydzień i przez ten czas

Ninawidzę kos spalinowych, odkąd sąsiadowi nawaliła kosiarka z odzysku, kosi
swoje hektary tą kosą, ja również własnych myśli nie slyszę, co kilka dni
przez kilka godzin dziennie :((

Pozdrawiam
Kaśka

9. Data: 2004-08-01 19:01:11

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek Gąsior" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> no nie wiem,czy kosiarki elektryczne mają jakieś tłumiki

Faktycznie. Nie doczytałem, że chodzi o elektryczną. Ale elektryczne są
znacznie cichsze od spalinowych więc skąd te decybele. Proponuję oddać do
serwisu. Może jednak okazać się, że zakup nowej będzie niewiele droższy od
naprawy starej.:-))

Pozdrawiam
skryba

10. Data: 2004-08-06 19:55:07

Od: "TooOld w Milanówku" <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj młoda, polska, piękna inteligencjo - Internauta enn napisał(a), a
oto oficjalna odpowiedź naszego wysłannika na rubieży polskiego internetu :

> [...]
> kosiła. Od pewnego czasu hasłas towarzyszący przy pracy jest nie do
> zniesienia, aż boję się reakcji sąsiadów.

sprawdź koniecznie dokręcenie noża tnącego od spodu - przy poluzowanej
śrubie hałas rośnie aż do ewentualnej katastrofy

niebieska hortensja
róże pienne
Czy można pryskać pomodory
Hedera na płocie