krem odchudzający uda i powiekszajcy biust

1. Data: 2003-05-22 15:40:48

Temat: Re: krem odchudzający uda i powiekszajcy biust
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Justyna napisał:
> Użytkownik "walkie!":

> Sama nie wiem. Wchodzę na prodoti i potem na corpo, bo mi moja
> językowa intuizione [;)] mówi, że to gdzieś tu będzie, ale chyba nie
> ma tego, o czym mówiła Offelia. Czy tam jest gdzieś napisane, że mają
> wersję angielską?
>
> Ju.

ja tez nie znalazlam tego specyfiku
ale jest strona po niemiecku
http://www.beautybodyface.de/jeanne_piaubert.html
ogolnie duzo tego jes po niemiecku ale ja tego jezyka w
ogole nie rozumiem, wpiszcie sobie w google.

--
Pozdrawiam <- walkie! ->
http://walkie.cegla.art.pl

1. Data: 2003-05-22 18:02:31

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 May 2003 16:40:23 +0200, "Offelia"
<o...@p...onet.pl> wrote:

>Jesli ktoras czytala Elle to widziala :)
>Jakies cudo jest, nazywa siE "Top Model" firmy Methode Jeannne Piaubert. Dwa
>kremy - jeden uwalnia tluszcz z posladkow, a drugi przenosi na biust :000
>
>Brzmi niewiarygodnie, cena tez jest niewiarygodna 611 zł. Ale jeśli ma
>działać...
>
>Niestety w interneie nie znalazłam ich strony :(
>Czy ktoś zna tą firmę?
>
>sandra

swietny pomysl. a jest taka wersja, co zabiera i stad i stad i
oddaje komus wskazenej palcem babie? :)) moge sie zapisac na
eksperymenty ;)

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-05-22 18:02:41

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jakies cudo jest, nazywa siE "Top Model" firmy Methode Jeannne Piaubert. Dwa
> kremy - jeden uwalnia tluszcz z posladkow, a drugi przenosi na biust :000
bzdet:) nie wierze zeby nie wiem co... jedyna metoda powiekszenia biustu
to operacja plastyczna. Chyba zaczne zbierac:)

--
pozdrowionka, ula.p
gg 1756591

1. Data: 2003-05-22 18:36:38

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:144qcvgc4guiuf9p5tgq35207l58inevmi@4ax.com...
> swietny pomysl. a jest taka wersja, co zabiera i stad i stad i
> oddaje komus wskazenej palcem babie? :)) moge sie zapisac na
> eksperymenty ;)

Ja z Toba! Mam nawet na oku taka babe co bym jej chylkiem podrzucila:-) -
nie zeby jej bylo trzeba...:-)))
DominikaNM

1. Data: 2003-05-22 19:15:30

Od: "Ewa" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kremy - jeden uwalnia tluszcz z posladkow, a drugi przenosi na biust :000
>
> Brzmi niewiarygodnie, cena tez jest niewiarygodna 611 zł. Ale jeśli ma

Mnie się to kojarzy z dowcipem, jak przyszła baba do lekarza. Baba z wielkim
tyłkiem i małymi cyckami. I spytała, co robić, żeby jej się biust
powiększył..
- Niech pani pociera go papierem toaletowym - poradził lekarz
- I to pomoże?
- Dupie pomogło...

I proszę mi nie mówić, że OT i że od dowcipów są inne grupy..;-)))))

--
Ewa
________________________________

1. Data: 2003-05-22 20:31:30

Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Justyna" <a...@w...home.pl> wrote in message

> Użytkownik "Lia":

> E, tam. Pamana napisała głupotę: "jak ktos ma tłuszcz na tyłku to i
> biust ma duzy i nie potrzebuje go powiększac", no, weź, Lia,
> podpiszesz się pod tym aksjomatem?

Fakt faktem, ze biust to komorki tluszczowe... No w przypadku matek
karmiacych jeszcze powiekszone gruczoly mlekowe i mleko...

Kania
GG: 299238

1. Data: 2003-05-23 00:06:20

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

>,szczerze
> mówiąc nie wierze w to.

Ja też nie, ale...

> bo zeby powiekszyc sobie biust trzeba miec tluszcz na tylku a jak ktos ma
> tłuszcz na tyłku to i biust ma duzy i nie potrzebuje go powiększac.

Żartujesz chyba???

> pozdrawiam i życze wiecej ruchu ,diety i spojrzenia na siebie i świat z
> przymrużeniem oka.

Jasne, założę się, że nie masz takich problemów.

Sandra

1. Data: 2003-05-23 00:07:17

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> He....może pytanie jest niestosowne.
> Ale skąd te uwolnione cząsteczki tłuszczu mają "wiedzieć" że celem ich
> wędrówki jest biust? I jaką drogą mają się tam znaleźć???

A skąd ja mam to wiedzieć?? ;)))

Sandra

1. Data: 2003-05-23 00:08:20

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> swietny pomysl. a jest taka wersja, co zabiera i stad i stad i
> oddaje komus wskazenej palcem babie? :)) moge sie zapisac na

E tam. Stad i stad to dieta zabierze ;)

Sandra

1. Data: 2003-05-23 00:09:38

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula.p" <u...@p...fm> napisał w wiadomości

> bzdet:) nie wierze zeby nie wiem co... jedyna metoda powiekszenia biustu
> to operacja plastyczna. Chyba zaczne zbierac:)

Ktoś kto wymyśli inną metodę niż operacja zostanie najbogatszym człowiekim
na świecie :)
Ale zaraz potem zamorduje go stowarzyszenie chirurgów plastyków ;)

Sandra

Kosmetyczki z maybelline
golenie w miejscach intymnych
pigułki