krwiak a ząbkowanie

1. Data: 2005-12-15 17:40:37

Temat: krwiak a ząbkowanie
Od: "Jacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój 6 miesięczny synek od dwoch miesiecy ząbkuje. Pierwsze pojawiły sie
jedyneczki na dole. Ku mojemu zdziwieniu kolejnymi zabkami byly dwojki. Od
miesiaca Kacperek ma przekrwioną jedynkę, która nie moze się przebić. W
miejsce ząbka pojaił się krwiak oraz opuchlizna. Po konsultacji z lekarzem
dowiedziałem się, iz jest to cysta-zostałem skierowany do stomatologa.
Dentystka odesłała mnie do chirurga twierdzac ze konieczne jest małe cięcie.
Zastanawiam się czy zabieg ten jest konieczny?A może istnieje jakis
preparat, którym mozna by było "to coś" wysuszyć. Chciałbym oszczędzić
dziecku bólu...Proszę o poradę.
Pozdrawiam...Tata Jacek

2. Data: 2005-12-15 19:49:03

Temat: Re: krwiak a ząbkowanie
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trudno się wypowiadać znając sprawę tylko z krótkiego opisu. Nie da się
tutaj ocenić zasadności bądź bezzasadności określonego postępowania.
Myślę sobie jednak, krwiak i opuchnięte dziąsło boli synka na tyle
mocno, że należałoby to możliwie szybko zakończyć. W tym kontekście
nacięcie nie byłoby chyba złym rozwiązaniem. Jeśli się zdecydujesz,
niech to koniecznie robi chirurg DZIECIĘCY, idealnie - szczękowy.

Pozdrawiam
Piotr

PILNE!! W SPRAWIE CHEMI NA RAKA
Jak wygląda przeszczep szpiku kostnego od strony pacjenta?
Torbiel
płodność
Wydalanie sodu oraz obniżenie ST