kto zrobi duzy remont mieszkania w Jeleniej Górze ?

1. Data: 2005-03-26 09:11:04

Temat: kto zrobi duzy remont mieszkania w Jeleniej Górze ?
Od: "Bonifacy" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebna jest grupa, która specjalizuje się w remontach mieszkań.
Jest to stare budownictwo.
Na remont jest 14 dni.
Zakres:
- zmiana funkcji pomieszczenia - z kuchni łazienkę
- z pokoju - salonik dzienny i kuchnia
- kafelkowanie, sufity podwieszane, wzmocnienie podłogi (chyba wylewka pod
kafelki), panele, wymiana futryn ze zmniejszeniem otworów drzwiowych,
malowanie, tapetowanie (laserową i papierową tapetą), instalacje wodne,
kanalizacyjne, nowa instalacja c.o w całym mieszkaniu, nowy kocioł
2-funkcyjny, wymiana dużych drzwi balkonowych na PCV, indtalacje
elektryczne, zakup, transport i montaż wszystkich urządzeń do łazienki i
kuchni, wieszanie szafek itp. jednym słowem moc roboty.

Nowa kanallizacja i woda już pociągnięta do mieszkania.

2. Data: 2005-03-26 11:37:05

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bonifacy" <d...@w...pl> wrote in message
> Potrzebna jest grupa, która specjalizuje się w remontach mieszkań.
> Jest to stare budownictwo.
> Na remont jest 14 dni.

U mnie taki remont trwał 2 miesiące (mieszkanie 60 m2), co do dnia zgodnie z
umową, ale ekipa pracowała jak szalona, prawie 24 godz na dobę. Fakt, że do
tego dochodziły płyty gipsowe na ścianach, a to też swoje trwa, ale 14 dni
to malutko.
Anka

3. Data: 2005-03-27 16:18:05

Od: "Huckleberry" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
do
> tego dochodziły płyty gipsowe na ścianach, a to też swoje trwa, ale 14 dni

Racja :) Nie ma szans na 14 dni...

4. Data: 2005-03-28 09:47:37

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> "Bonifacy" <d...@w...pl> wrote in message
>
> U mnie taki remont trwał 2 miesiące (mieszkanie 60 m2)

U mnie tez 2 miesiace (mieszkanie 57 m2, stare budownictwo), nie zmienialem
kuchni na lazienke...

Zakres prac:
1. gladz i czesciowo plyty w pokojach
2. przebudowa lazienki - zamiast wanny prysznic, kibelek w innym miejscu,
plytki
3. podloga... wszystko (cyklinowanie i lakierowanie - jak nie mialas
doswiadczen - pamietaj najpierw kapon pozniej lakier ;) - tak mi zniszczyli
debowa podloge)
4 kuchnia - kafelki, wyburzenie przedwojennego pieca, przestawianie gazu itp
5. przedpokoj - wymiana oscieznicy i drzwi na wyzsze
6. opalarka na wszystkich drzwiach i lamperii

W 2 tygodnie sie nie zmiescisz... no chyba ze beda pili mniej niz moja 7
osobowa ekipa ;) A mozesz mi wierzyc naloty mieli co kilka godzin ;) -
zawsze zdazyli... nawet gosci zaprosic ;) I tak wzieli jak za zboze...

A z dobrych rad... jak bedziesz robila rurki w kitexie... nie wierz ekipie
ze znaja sie na kolorach ;) (i ze potrafia czytac)

Pozdrawiam (zyczac przezycia remontu generalnego bez genarelnego uszczerbku
na zdrowiu...)

Kri Z

gołębie na balkonie
Jak dlugie pranie? I inne pytania dot. nowoczesnych pralek
Czy moze byc pełnomocnik w spółdzielni????
alternatywa dla Geberitu
Parowar czy kombiwar?