koszt ogrzewania

1. Data: 2005-03-26 09:49:18

Temat: koszt ogrzewania
Od: "safo" <s...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam nastepujacy problem: wynajmuje lokal znajdujacy sie na parterze
kamienicy, okolo 140 m2. Kamienica ogrzewana jest piecem na olej opałowy
(finterm AZ20sp). Za ogrzewanie płacę 4 zł/m2 miesięcznie netto przez caly
rok, nie tylko w sezonie grzewczym. Wydaje mi się że to dosyc sporo, w innym
lokalu mam ogrzewanie elektryczne i płace mniej mimo ze lokal ma duze
nieszczelne okna. Chcialabym wiedziec czy nie jest to jakas wygorowana
stawka za ogrzewanie?
pozdrawiam
safo

2. Data: 2005-03-26 19:12:17

Temat: Re: koszt ogrzewania
Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Za ogrzewanie płacę 4 zł/m2 miesięcznie netto przez caly rok

Całkiem opomiarowane mieszkanie (myślę że niskie koszty):
- 70m2, 85zł miesięcznie, czyli trochę ponad 1,2zł/metr

Pozdrawiam świątecznie emarcin

kto zrobi duzy remont mieszkania w Jeleniej Górze ?
gołębie na balkonie
Jak dlugie pranie? I inne pytania dot. nowoczesnych pralek
Czy moze byc pełnomocnik w spółdzielni????
alternatywa dla Geberitu