Hoover HNL 61106

1. Data: 2005-03-26 22:18:58

Temat: Hoover HNL 61106
Od: Michał Kołodziej <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przymierzam się do zakupu pralki, no i myślę o Hoover HNL 6106,
jeżeli ktoś posiada takową i mógłby coś o niej napisać to byłbym
wdzięczny :)

--
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/

2. Data: 2005-03-28 17:28:39

Temat: Re: Hoover HNL 61106
Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Kołodziej" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Przymierzam się do zakupu pralki, no i myślę o Hoover HNL 6106,
> jeżeli ktoś posiada takową i mógłby coś o niej napisać to byłbym
> wdzięczny :)

Moi rodzice maja od ok 2 tygodni ten model.
W MM dali za nia 1600 zl.
IMO bardzo ladna i bardzo cicha (w porownaniu do mojego 2 letniego Indesita)
tylko pranie sie okrutnie dlugo jakos robi.

m.

3. Data: 2005-03-29 07:26:37

Od: Michał Kołodziej <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Mar 2005 19:28:39 +0200, magia <m...@g...pl>
napisał:

> [...]
> IMO bardzo ladna i bardzo cicha (w porownaniu do mojego 2 letniego
> Indesita) tylko pranie sie okrutnie dlugo jakos robi.

No ja znalazłem ją za 1450pln (cena producenta 1799pln), chyba się na nią
zdecyduje, ale dzisiaj jeszcze pojeżdżę i się porozglądam.

A powiedz mi jeszcze drzwiczki w niej są białe czy metalowe ? bo na
stronach
producenta są zdjęcia zarówno z białymi jak i metalowymi, a nie ma różnic
w oznaczeniu modelu więc nie jestem pewien co dostane ;)

--
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/

4. Data: 2005-03-29 08:04:16

Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> producenta są zdjęcia zarówno z białymi jak i metalowymi, a nie ma różnic
> w oznaczeniu modelu więc nie jestem pewien co dostane ;)

Nie wiem czy one sa metalowe, ale w kazdym razie srebrne i blyszczace :)

m.

5. Data: 2005-03-29 08:14:48

Od: Michał Kołodziej <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Mar 2005 10:04:16 +0200, magia <m...@g...pl>
napisał:

> Nie wiem czy one sa metalowe, ale w kazdym razie srebrne i blyszczace :)

To moze jeszcze kilka ptan na ktore nie znalazlem odpowiedzi na stronach
praducenta :/
Nie pamietasz czy ona pokazuje w jakis sposob czas do konca prania ?
Ma dobor szybkosci odwirowania ?
Co to jest ten wskaźnik Chronovision ?

--
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/

6. Data: 2005-03-29 09:26:38

Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie pamietasz czy ona pokazuje w jakis sposob czas do konca prania ?
Sa takie diody oznaczajace ile czasu zostalo do konca prania jesli powyzej
60min to dioda 60min sie swieci, jesli ponizej to odpowiednio swieca sie
45min i 30 min albo 15 min nie pamietam dokladnie, widzialam ta pralke dosc
krotko.

> Ma dobor szybkosci odwirowania ?
Ma pokretlo gdzie ustawiasz wirowanie od 400 do 1100 obrotow do kazdego
prania.

> Co to jest ten wskaźnik Chronovision ?
Patrz punkt pierwszy, bo innych lampek to tam nie ma :)

m.

7. Data: 2005-03-29 16:31:44

Od: Michał Kołodziej <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Mar 2005 11:26:38 +0200, magia <m...@g...pl>
napisał:

> takie diody oznaczajace ile czasu zostalo do konca prania jesli powyzej
> 60min to dioda 60min sie swieci, jesli ponizej to odpowiednio swieca sie
> 45min i 30 min albo 15 min

Wilkie dzieki :))
Zamówiłem dzisiaj te pralke w cenie 1420pln wraz z przywozem :) mysle że
to dobra cena.

--
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/

koszt ogrzewania
kto zrobi duzy remont mieszkania w Jeleniej Górze ?
gołębie na balkonie
Jak dlugie pranie? I inne pytania dot. nowoczesnych pralek
Czy moze byc pełnomocnik w spółdzielni????