które masło dla fanatyka?

41. Data: 2009-03-31 14:48:58

Temat: Re: które masło dla fanatyka?
Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Mar, 14:26, Ikselka wrote:
> [...]
> I mówi prawdę, ale długo byłoby tłumaczyć.

Wiesz, jeżeli pamięta się jego wyroby z poprzednich lat i zim, to
trudno przejść do porządku dziennego nad taką zmianą jakości tych
wyrobów, jaka nastąpiła w tym roku. Bo to dotyczy też mleka i sera. To
co? Przeszedł na radykalnie inny system żywienia i diety tych
bydląt?

--
Pozdrawiam :)
JM

42. Data: 2009-03-31 15:10:50

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JaMyszka napisał:
(...)
> [...]
> wyrobów, jaka nastąpiła w tym roku. Bo to dotyczy też mleka i sera. To
> co? Przeszedł na radykalnie inny system żywienia i diety tych

Możliwe. Jeżeli z karm naturalnych przeszedł na gotowe śfyństwo to
i na produktach musiało się to odbić. Jaja fermowe nie dlatego są
gorsze od podwórkowych, że kura na fermie mieszka, tylko dlatego.
że jest karmiona jakimiś mączkami rybnymi czy innymi gotowcami,
zamiast ziarnem.
Jak bydlęta jedzą granulaty to i "produkują" granulaty :(

Najpiękniejszą muzyką przed snem

43. Data: 2009-03-31 15:31:09

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> tych wyrobów, jaka nastąpiła w tym roku. Bo to dotyczy też mleka
> i sera. To co? Przeszedł na radykalnie inny system żywienia i

Może jak euro zdrożało, to musiał przejść na jakieś tańsze zamienniki.

--
Pozdrawiam - Aicha

44. Data: 2009-03-31 16:12:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 07:48:58 -0700 (PDT), JaMyszka napisał(a):

> [...]
> wyrobów, jaka nastąpiła w tym roku. Bo to dotyczy też mleka i sera. To
> co? Przeszedł na radykalnie inny system żywienia i diety tych

Może? Może kupuje modyfikowaną kukuruzę ;-)
A poważnie: może zaczął karmić krowy kiszonkami itp - wtedy masło i mleko
sa nie do zjedzenia podobno.

45. Data: 2009-03-31 16:13:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 17:10:50 +0200, Krystyna Chiger napisał(a):

> [...]
> zamiast ziarnem.
> Jak bydlęta jedzą granulaty to i "produkują" granulaty :(

O, to, to.

46. Data: 2009-03-31 18:50:36

Od: akata <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

yapann wrote:

> i co to ma do rzeczy?

Tyle, ile pytanie o prawdziwe masło "do kupienia" w markecie.
Daruj sobie testowanie kolejnych produktów zbliżonych, przejdź na wiejskie
masło lub znajdź zamiennik (twarożek na chleb, oliwa do garnka, itd.).

Skąd ta agresja?

--
APZ otpowiedzią na prawdę.

APZ alternatywą dla zubożenia znaczenia znaków diakrytycznych. ! Ö !

Your barrel is your castle.

47. Data: 2009-03-31 19:43:56

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Mar, 18:12, Ikselka wrote:
> [...]
> Może? Może kupuje modyfikowaną kukuruzę ;-)
> A poważnie: może zaczął karmić krowy kiszonkami itp - wtedy masło i mleko
> sa nie do zjedzenia podobno.

Zawsze zimą karmił kiszonkami i burakami swoją rogaciznę. Ale tak
mało tłuste mleko i masło tej jakości, to jeszcze żadnej zimy nie
miał.
Raz się nawet zdarzyło, że mleko nie chciało skwaśnieć.
No cóż, rozpaczać nie będę...

48. Data: 2009-03-31 19:48:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 12:43:56 -0700 (PDT), JaMyszka napisał(a):

> [...]
> miał.
> Raz się nawet zdarzyło, że mleko nie chciało skwaśnieć.

Musisz poszukać innego dostawcy. No i porównaj.

49. Data: 2009-03-31 19:49:02

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "akata" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

> Tyle, ile pytanie o prawdziwe masło "do kupienia" w markecie.
prawdobodobnie nie ma takiej opcji, owszem, co także należy (dla niektórych)
stwierdzić - czy to empirycznie (nie koniecznie samodzielnie - prze ynternet
można) czy to statystycznie ..

jednak ja nie znam żadnego lokalnego wyciskacza masła
możesz mi polecić.
Po prostu 'pojedź wo wieś' ma trochę wad - higiena, zaufanie do lokalnego
wytwórcy.

> Daruj sobie testowanie kolejnych produktów zbliżonych, przejdź na wiejskie
> masło lub znajdź zamiennik (twarożek na chleb, oliwa do garnka, itd.).
lubię masło i śmietanę (może to po przodkach) - wszak to rarrytas dla mnie
(nie znaczy, że się nimi opycham!). A 'zamienniki' odpadają.
Oliwię i twaróg lubię również, nie umiem sobie odmówić odrobiny tegoż ani
owegoż.

> Skąd ta agresja?
z trans tłuszczów
Skąd ta podejrzliwość?

50. Data: 2009-04-01 06:37:11

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (nie znaczy, że się nimi opycham!). A 'zamienniki' odpadają.
> Oliwię i twaróg lubię również, nie umiem sobie odmówić odrobiny tegoż ani

Podejrzewam ze glownie droga "prob i bledow" bedziesz musial dojsc do tego
co Tobie odpowiada. Ja kupuje w Tesco maslo oselkowe i maslo "ekstra"
zwracajac uwage na etykiety, zeby bylo napisane (zawartosc tluszczu 82 %) -
nie spotkalem siue jeszcze z napisem (zawartosc tluszczu mlecznego - 82%)...
na smietankowym jest bodajrze napisane - 70 % ... Unikam szelkich "mixow" i
masel typu "light", czy "lekkie".
Z jakoascia jest roznie, jednak zadko sie rozczarowuje. W wiekszosci
pzypadow maslo "pieknie" jelczeje poza lodowka po 4 czy 5 dniach... jest
miekkie poza lodowka (po mniej wiecej 6-8 godzinach od wyciagniecia z
lodowki - nie z zamrazarki), w lodowce natomiast twarde i trudne do
rozsmarowania (w przeciwienstwie wlasnie do wszelakich mixow, gdzie wyraznie
w skladzie jest napisane - zawartosc tluszczu roslinnego tyle a tyle,
itd...). Kupowalem kiedys od "baby" na handelku mleko, smietane i maslo...
raz zdarzylo sie ze sie woda wytracila - przestalem kupowac, bo ludzie inni
tez narzekali na to samo. Natomiast mleko bylo supoer.. kwasnialo pieknie,
serek z tego sie piekny i smaczny robil itd...

Kłopot z opadającym biszkoptem
nie sądziłam, że dożyję
Jajka wielkanocne
Proste danie !