kuchnia

1. Data: 2002-01-26 19:43:28

Temat: kuchnia
Od: "Zunka" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
mam zamiar zrobic maly remoncik w kuchni, tzn pomalowac, zmienic wystroj.
I stad moje pytanko co najlepiej nadaje sie nad zlew? chodzi o to ze na
kafelki to na razie nie mam kasy, wiec moze jest cos tanszego, trwalego i
ladnie wygladajacego?
No i podloga? co na nia? pcv?
pozdrowka Zunka

1. Data: 2002-01-28 10:51:15

Temat: Re: kuchnia
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zunka napisala:

> I stad moje pytanko co najlepiej nadaje sie nad zlew? chodzi o to ze na
> kafelki to na razie nie mam kasy, wiec moze jest cos tanszego, trwalego i
> ladnie wygladajacego?

Tyle kafelków, co nad zlew, to nie będzie bardzo drogo, a MSZ nic
lepszego nie wynaleziono. W wiejskim domu właśnie z braku kasy
wyszedł mi ciekawszy wystrój :-) Najpierw położyłam terakotę tylko
w kącie ze zlewem (podłoga i ściana), potem oczywiście nie
dostałam takich samych kafelków i w efekcie wyszło o wile ładniej.

> No i podloga? co na nia? pcv?

Z moich doświadczeń - szkoda pieniędzy na prowizorke. Te
plastiki też kosztują.

Krycha&Co(ty)

1. Data: 2002-01-28 13:02:34

Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zunka napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>I stad moje pytanko co najlepiej nadaje sie nad zlew? chodzi o to ze na
>kafelki to na razie nie mam kasy, wiec moze jest cos tanszego, trwalego i

Mozna tez zainteresowac sie panelem na sciane. Jakas plyta pokryta okleina ?
mocowana powyzej i ponizej szafek do listwy. Uzytkuje rok i nie ma
specjalnych problemow.

Pozdrawiam
Tomek

1. Data: 2002-01-28 13:39:49

Temat: Odp: kuchnia
Od: "Bogdan Kwietniak" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zunka <e...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a2v0sr$pog$...@n...tpi.pl...
> [...]
> I stad moje pytanko co najlepiej nadaje sie nad zlew? chodzi o to ze na
> kafelki to na razie nie mam kasy, wiec moze jest cos tanszego, trwalego i
Nie wiem czy taniej, ale niezle wygladaja panele podobne do podlogowych,
tylko nieco bardziej tworzywowe.
Do obejrzenia w lutowym numerze 'MURATOR'a, w art. o budowanych przez
redakcje domach dostepnych.

> No i podloga? co na nia? pcv?
Do PCV trzeba miec szczescie. U brata jest calkiem ladnie, ale u znajomego
PCV musialo byc bardzo tanie bo wyglada nieszczegolnie. ;)
Ja u siebie klade od razu terakote.

BogadnKa

Gdzie kupic pakamere lub cos na dzialke do spania ?
mieszkania na parterze sa drozsze?
Trwaołość zarówek halogenowych 220V.
Licznik dwutaryfowy.
Ogniwa paliwowe.